Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
唔係班政棍點拎10幾萬一個月人工其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
自由*人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
咁你舉D例子出黎啦? 同埋你又講下六七十年代嘅自由係點? 你生活過淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
所以話連登思想害死幾多人精人出口系列
既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題? 唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩? 諗下自已講乜先啦自由*人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!從來都講,沉默冇問題,唔做幫凶已經係幫忙,好難叫佢有頭家的中年人行到好前 最討厭係自已唔去做都算,重要裝晒智者個類
你真係不如睇下人地講咩先LA既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題? 唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩? 諗下自已講乜先啦自由*人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!可惜曱甴就係敢做唔敢認,以為勇武行頭大拎曬。 事實就係衰咗變Condom要著草要籌旗, 喊曬救命成個細路咁,勇武?我勇Auntie咩
呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!你返去連狗到打飛機LA, 仲叫人去死