Lord-Of 廢青
2124日
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
up緊,就快得
![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)
![:-]](/faces/devil.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
?


