[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
中年電車男 2124日
比人禁落地下 對家得兩個人 我呢邊有5個所謂手足跑得快過保特 我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭
個下比人出賣既感覺真係好唔識形容
錄口供仲比人笑勁我 話人地唔理你呀傻仔

sosad
聽你咁講都好hurt下
大難臨頭各自飛

不過假如你係5個手足之一, 你會唔會去博去幫禁左落地下既手足?

我戴個頭盔先 未判呀 唔係講緊我個件事

個陣係有兩個女仔痴牆比廢老圍Hi
個陣又夜喎 ,我個陣岩岩機鋪打完機出黎見到佢地捉住其中一個隻手唔比佢走
其他人又只係圍Hi唔出手
跟住又中二病上身想英雄救美
出手推開個廢老就突然比人從後扑咗野
好快就比兩個人禁落地下

不過比我諗多次 可能都會出黎逞英雄

佢地成個SETUP就係有人出手,然後有其他人周圍STANDBY"支援"
林老師事件時見識過
外圍會有其他"兄弟姐妹' 一係負責拍片,一係負責見你反抗就出手幫同伴拖
有個法輪功O既人講過,佢地就係咁搞法輪功檔口,佢地只可以包圍圈外再多一重反包圍圈,一旦班人出手時反包圍圈就會反拍或者拖後腿
賽神仙 2124日
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義

總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁

你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛

的確黎講佢地係無實際作用

但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉

我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過

但過多廿年三十年 我相信我無做錯到

我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別
風之浪仔 2124日
三隻字形容樓主









死傻仔#yup# #yup# #yup#

日日睇埋班連狗講野[sosad]lm
睇你E家得到D咩?
係NOTHING[369]bg [369]bg [369]bg
風之浪仔 2124日
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義

總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁

你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛

的確黎講佢地係無實際作用

但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉

我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過

但過多廿年三十年 我相信我無做錯到

我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別


你呢篇野返去連狗到打LA...
手足#bye# #bye# #bye#
教皇罩梟一世 2124日
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義

總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁

你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛

的確黎講佢地係無實際作用

但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉

我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過

但過多廿年三十年 我相信我無做錯到

我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別

#yup#
悲天憫人 2124日
一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍

高登真係淪落成咁
成班馬後炮懶醒自以為睇通睇透, 周圍打字Hi人笑人, 我一早講咗xxxx

你地口中嘅兒登有個comment 咁講:
入面有埋理論

講真其實著黑色衫有咩用?
https://lih.kg/fQENHT
#3 回覆 - 分享自 LIHKG 討論區

節錄:
大家有冇覺得有一班人好鍾意無限loop以下嘅論點呢?

遊行冇用,靜坐冇用, 連儂牆冇用,佔路冇用,衝擊冇用,勇武冇用,罷工冇用,黎明行動冇用,黃色經濟圈冇用,罷買冇用,換美金冇用,聯署冇用,起底冇用,外交冇用。

遊行人數減少,勇武已經被人拉曬,集會好無聊,連儂牆已經冇人理,食飯聽到好多反對聲音,民意開始逆轉。

畫面唔靚,會激嬲美國,會俾中共藉口,送頭,中計,僞勇武,僞港獨,係鬼,多謝黑警。

好攰,好悶,好煩,好想死;好嬲,好嬲,好嬲 – 等被天收。

遊行唔夠激進,激進入獄抵死,唱國歌係今天我,請願信係打飛機,絕食係自殘,出聲名係嘴炮,街站係Seven,演講係無人理,街頭衝突係犯法,射laser係襲擊,圍毆冒警係襲擊,掉嘢係襲擊,撬磚係襲擊。

放火魔法一定係黑警,拎伸縮棍一定係黑警,有顏色絲帶一定係黑警,有肌肉嘅一定係黑警,有炸藥嘅一定係黑警,有槍嘅一定係黑警。

烈士有安家費,立法會死士全部都有絕症,得閒衝擊嘅都係無業人士,班細路仔一定係畀人利用,基督徒唔應該插手政治,一定係成班失敗人士先會想攬抄。

香港冇救,做任何嘢都係傻的嗎,大多數香港人唔buy你個套,你喺少數,你想做嘅已經做過而且冇用,唔好再發夢。

暫緩已經讓咗步,壽終正寢已經讓咗步,撤回已經讓咗步,全民大辯論已經讓咗步,成立檢討委員會已經讓咗步。

警隊已經開始內鬨,親中派政客已經開始內鬨,習派江派已經開始內鬨。

有消息指,有消息指,有消息指。

香港人係善忘,香港人係膚淺,香港人係自私,香港人係幼稚,香港人係廢,深圳上海已經超越香港,北京已經唔需要香港,GDP,GDP,GDP。

撤回條例冇可能,獨立調查委員會冇可能,雙普選北京唔會畀,外國登報會激嬲中共,提港獨會激嬲中共,好驚中共,好驚解放軍。

雙普選冇可能,港獨冇可能;搵外國嘅話人哋唔會理你,搵台藏合作亦都係人哋唔會理你;講願景就話你無條件,講條件就話你無計劃,講計劃就話你無願景;去外國避難就話你出賣手足,留港就話你弱智,文宣就話你聲明黨,入獄就話你抵死,起義話你有勇無謀,計劃話你有謀無勇,做任何嘢就睇唔到,或者行得太前,或者已經被香港人忘記,或者冇用。

要返工不了,好多人不了,好少人不了,天氣熱不了,落雨不了,天氣凍不了,冇錢不了,有錢不了。

精人出口,笨人出手。

窮向左走向右走生仔有害,有錢佬生仔都有害,中國人移民生成竇唔理。

老人家係廢老,中年人係廢中,年輕人係廢青,總之成個香港都廢。

快啲移民,香港冇救,留喺到係低能,好嚮往外國,人哋有樓你冇,人哋有錢你冇,快啲移民。
中年電車男 2124日
林老師事件後,已經對差佬冇乜期望,個次西洋菜街辯論,班退休差佬言論你會以為紅衛兵再生,由個陣開始已經知港警"回塘",重新變番前殖民地時期主要負責壓制"本地住民"定位,再後來2014雨傘個日晌中環,班差佬已經好似想殺人咁,所以去2019,已經冇乜預期。早講左,如果你唔生仔有冇屎忽,為左人工良心真係唔值一個仙,搵夠就走,現在反而係入警察最好時候,政府唯一可以靠就係槍杅子,犧牲全港都會保你待遇
賽神仙 2124日
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義

總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁

你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛

的確黎講佢地係無實際作用

但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉

我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過

但過多廿年三十年 我相信我無做錯到

我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別


你呢篇野返去連狗到打LA...
手足#bye# #bye# #bye#

唔上連登呀bb
壽味啦臭雞 2124日
三隻字形容樓主









死傻仔#yup# #yup# #yup#

日日睇埋班連狗講野[sosad]lm
睇你E家得到D咩?
係NOTHING[369]bg [369]bg [369]bg


好嬲呀,連豬斬icon呀
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
倉井皆空 2124日
問下個大狀如果初犯, 認罪, 因為特殊環境氣氛一時衝動, 無重犯動機, 家中經濟支柱呢D理由, 有無機會判社服
判社服就基本上好快可以恢復正常生活
魔蟹 2124日
樓主係一條五毛黎架
佢打多些少字就咁多人比like :o)
高登D老野原來都咁易呃 :)cl :)cl
風之浪仔 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
中年電車男 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

經濟都係政治一部份
唔好以為分得開
賽神仙 2124日
樓主係一條五毛黎架
佢打多些少字就咁多人比like :o)
高登D老野原來都咁易呃 :)cl :)cl

你派足我十幾年腸仲屈我係五毛 比下面好喎
大家睇下我d派膠紀錄呀
呢條友派足我兩年呀
派咁耐我就沉咁耐
我遲早向法庭申請禁制令等你無得派我膠
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
中年電車男 2124日
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義

總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁

你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛

的確黎講佢地係無實際作用

但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉

我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過

但過多廿年三十年 我相信我無做錯到

我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別


你呢篇野返去連狗到打LA...
手足#bye# #bye# #bye#

唔上連登呀bb

冇架,佢地唔順眼就係連登事,明明高登大把人講都扮無野
同佢地理論無用的
反轉南琴梨 2124日
我咩都做唔到 不過有緣我可以請你食番餐麥當奴
中年電車男 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
反轉南琴梨 2124日
樓主係一條五毛黎架
佢打多些少字就咁多人比like :o)
高登D老野原來都咁易呃 :)cl :)cl

你派足我十幾年腸仲屈我係五毛 比下面好喎
大家睇下我d派膠紀錄呀
呢條友派足我兩年呀
派咁耐我就沉咁耐
我遲早向法庭申請禁制令等你無得派我膠


[sosad] 呢d真係派膠反共 唔知點解我都惹到個
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
俾碌勁你含 2124日
希望樓主平安
愛基力 2124日
講到送頭有用咁:o)
送頭有用嘅你今日仲唔即刻去送頭啦?_?bg
講到咩唔可以靠哂美國,唔靠美國你做到乜能嘢咁巴閉呀?
舊年高登班人講打國際線既時候,你班儍閪都唔知做緊乜又話好地好spin去外國做乜,人地重要而要做一早做完,你哋就做啲無謂野去送頭,仲要懶醒Hi勁人,是咪儍的嗎?
風之浪仔 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

同班無腦既人講呢D無咩用[sosad]lm
反轉南琴梨 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐


不嬲都係咁#yup#
讓一步份人先富起來#yup#
跳到頁尾