我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
試下用一排等皮膚適應下先我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 但都仲係好乾 唔通唔適合我用
咁係日日用定係隔日用試下用一排等皮膚適應下先我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 但都仲係好乾 唔通唔適合我用
Hi今日試完銀座 激光脫underarm 廢到underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊兩秒 一邊 完全冇感覺
係呀有無絲打會用爽身粉?我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb 你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生?
我用過隻bb cream 佢上左面之後直到你落妝前全日都會鬥到隻茶樹味男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先
用完覺得自己勁似bb係呀我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb 你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生? 乜仲有其他牌子咩
我用過隻bb cream 佢上左面之後直到你落妝前全日都會聞到隻茶樹味男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先同埋佢coverage 唔高 對乾肌既我黎講算乾 搞到好快浮粉 總括黎講就係唔鍾意
唔係溶唔溶問題,係比bm厚少少,會有少少谷,所以夏天用bm,冬天用Tarte夏天易溶?利伸 混合偏乾(好似係)呢個膚質冬天用會好? 利申:用緊,同你一樣膚質
corrector二百幾concealer三百幾[/quote] thx咁多位解答,聽晚去買!我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買聽你咁講好想狗衝去買quote] Bb corrector 點? 想試好耐好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁依加用緊隻粉色tone就very good 我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯 拎出街補妝都方便 咁你有冇用埋bb個concealer ? 個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底 powder就要黎set番成個遮瑕 如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得 可以慳番啲錢 當然用哂成set就keep得耐啲囉 答另外個絲打 corrector係concealer之前用 我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左
咁係日日用定係隔日用試下用一排等皮膚適應下先我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 但都仲係好乾 唔通唔適合我用
好似係睇你本身膚質 我見上網有d人都係一星期兩日 不過我貪心 想快d有效咁係日日用定係隔日用試下用一排等皮膚適應下先我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 但都仲係好乾 唔通唔適合我用 我一星期用兩日,其實岩唔岩
隔日用咁係日日用定係隔日用試下用一排等皮膚適應下先我有full呀求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 但都仲係好乾 唔通唔適合我用
咁都係算啦我用過隻bb cream 佢上左面之後直到你落妝前全日都會聞到隻茶樹味男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先同埋佢coverage 唔高 對乾肌既我黎講算乾 搞到好快浮粉 總括黎講就係唔鍾意
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好
上網睇啲人話強生有滑石粉,對bb 唔好 用嬰兒有機嘅粟米澱粉果啲會天然有機啲 不過唔知對大人點呢係呀我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb 你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生? 乜仲有其他牌子咩
好似係用808Hi今日試完銀座 激光脫underarm 廢到underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊兩秒 一邊 完全冇感覺 當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦 銀座好似唔係用755??
有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有係呀我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb 你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生? 乜仲有其他牌子咩
Pigeon有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有係呀你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生? 乜仲有其他牌子咩
有無人用過fancl新果枝spf50防曬?有性趣 但唔知係咪新得濟唔見有人講過同一般物理防曬質地一樣
陣味係咪全部都一樣先有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有係呀你啲描述好頂癮 用咩牌子嘅爽身粉?強生? 乜仲有其他牌子咩
求救我都係咁 全臉都甩尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
上網search 左le隻有粉撲Pigeon係呀有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有乜仲有其他牌子咩
johnson都係幾款la 粉紅,粉藍,粉紫 當然係唔同ge味陣味係咪全部都一樣先係呀有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有乜仲有其他牌子咩 真係好鐘意強生隻代表性氣味
包裝盒寫話一星期兩至三次咁係日日用定係隔日用我有full呀試下用一排等皮膚適應下先但都仲係好乾 唔通唔適合我用