[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
妮可妮可妮 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(
Smoosh 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]
妮可妮可妮 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]
MnM'S 3967日
Hi今日試完銀座 激光脫underarm
廢到 xx( 兩秒 一邊
完全冇感覺

underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊[sosad]
當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦[sosad]
銀座好似唔係用755??
TAPPY 3967日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩
溫尚翊大學 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先


我用過隻bb cream
佢上左面之後直到你落妝前全日都會鬥到隻茶樹味 xx( xx(
同埋佢coverage 唔高 對乾肌既我黎講算乾 搞到好快浮粉
總括黎講就係唔鍾意 xx(
失語症 3967日
#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


用完覺得自己勁似bb :Plm
溫尚翊大學 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先


我用過隻bb cream
佢上左面之後直到你落妝前全日都會到隻茶樹味 xx( xx(
同埋佢coverage 唔高 對乾肌既我黎講算乾 搞到好快浮粉
總括黎講就係唔鍾意 xx(
神樂女王 3967日
利伸 混合偏乾(好似係)#adore#


呢個膚質冬天用會好?
利申:用緊,同你一樣膚質

夏天易溶?:O


唔係溶唔溶問題,係比bm厚少少,會有少少谷,所以夏天用bm,冬天用Tarte

#adore# #adore# 原來如此。唔該哂
apples 3967日
quote]
Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便

聽你咁講好想狗衝去買[bomb] 咁你有冇用埋bb個concealer ?


我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買 :o)
個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底
powder就要黎set番成個遮瑕
如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得
可以慳番啲錢
當然用哂成set就keep得耐啲囉

答另外個絲打 corrector係concealer之前用
我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左


corrector二百幾concealer三百幾[/quote]

thx咁多位解答,聽晚去買!
爛口女 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]

@_@ 我一星期用兩日,其實岩唔岩[sosad]
妮可妮可妮 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]

@_@ 我一星期用兩日,其實岩唔岩[sosad]


好似係睇你本身膚質
我見上網有d人都係一星期兩日
不過我貪心 想快d有效[sosad]
但唔知日日都做既話會唔會爛面:-(
Smoosh 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask


我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]

隔日用 [sosad]
癲婆18 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先


我用過隻bb cream
佢上左面之後直到你落妝前全日都會到隻茶樹味 xx( xx(
同埋佢coverage 唔高 對乾肌既我黎講算乾 搞到好快浮粉
總括黎講就係唔鍾意 xx(

咁都係算啦O:-) 再睇過其他
俾心機讀書 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)

#adore#
哥尼 3967日
#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


上網睇啲人話強生有滑石粉,對bb 唔好
用嬰兒有機嘅粟米澱粉果啲會天然有機啲

不過唔知對大人點呢 :P
俏安娜 3967日
Hi今日試完銀座 激光脫underarm
廢到 xx( 兩秒 一邊
完全冇感覺

underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊[sosad]
當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦[sosad]
銀座好似唔係用755??


好似係用808
俏安娜 3967日
#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#
哥尼 3967日
[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


Pigeon #yup#
公主病病人 3967日
有無人用過fancl新果枝spf50防曬?有性趣 但唔知係咪新得濟唔見有人講過[sosad]

同一般物理防曬質地一樣[banghead]
用左幾日[banghead]
TAPPY 3967日
[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?


係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


陣味係咪全部都一樣先 #love#lm
真係好鐘意強生隻代表性氣味 #love#lm #love#lm :)lm
禾系紅絲 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(


我都係咁 全臉都甩 :~(
c打你係乾肌?
俏安娜 3967日
係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


Pigeon #yup#


上網search 左le隻有粉撲 :P
你係邊買ga
俏安娜 3967日
係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


陣味係咪全部都一樣先 #love#lm
真係好鐘意強生隻代表性氣味 #love#lm #love#lm :)lm


johnson都係幾款la 粉紅,粉藍,粉紫
當然係唔同ge味
禾系紅絲 3967日
我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]


包裝盒寫話一星期兩至三次
跳到頁尾