[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
廢達拿 3967日
想換粉底有咩好推介? O:-)
利申 學生 混合肌 :)

混合偏乾定偏油?


應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭 :~(

Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒
俾心機讀書 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用
哥尼 3967日
有無絲打會用爽身粉?
我冇講過 3967日
mode marie大概咩價錢?_?
我買開矯型,但下下都$480真係貴到:-(

我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少[sosad]

岩岩早兩日先去過mode marie同satami
mode marie 矯型大cup 都係大約480
satami#ng# 大波得阿婆款 好似380
利申F


Mode Marie 大cup 係咩款

http://www.momoshop.com.tw/goodsimg/0003/170/699/3170699_L.jpg?t=1439768637455

我係試哩個「雙弧水潤白內衣」
托得都唔錯
廢達拿 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好
你露毛 3967日
有無人用過fancl新果枝spf50防曬?有性趣 但唔知係咪新得濟唔見有人講過[sosad]
hashtag 3967日
quote]
Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便

聽你咁講好想狗衝去買[bomb] 咁你有冇用埋bb個concealer ?


我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買 :o)
個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底
powder就要黎set番成個遮瑕
如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得
可以慳番啲錢
當然用哂成set就keep得耐啲囉

答另外個絲打 corrector係concealer之前用
我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左


corrector二百幾concealer三百幾[/quote]
燒著曬 過兩日去買[bomb]
俾心機讀書 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)
TAPPY 3967日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#
俏安娜 3967日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


#yup# 屋企超多 大大小小都有
神樂女王 3967日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身?防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


#yup# 屋企超多 大大小小都有

香到爆#yup# 好喜歡陣味
神樂女王 3967日
tart礦物粉如何#adore# 會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何#adore# #adore#
159長頸鹿 3967日
混合偏乾定偏油?


應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭 :~(

Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒


好啦 我應該會買Revlon :D :D
神樂女王 3967日
混合偏乾定偏油?


應該偏油 個鼻成日?油同勁多黑頭 :~(

Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒


好啦 我應該會買Revlon :D :D

revlon係幾好但我用好似會起暗粒:~( 唔知係咪revlon攪到咁
神樂女王 3967日
tart礦物粉如何#adore# 會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何#adore# #adore#

利伸 混合偏乾(好似係)#adore#
哥尼 3967日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#


[sosad]你啲描述好頂癮
用咩牌子嘅爽身粉?強生?
159長頸鹿 3967日
Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒


好啦 我應該會買Revlon :D :D

revlon係幾好但我用好似會起暗粒:~( 唔知係咪revlon攪到咁


我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好啲應該冇野掛 :~( :~(
神樂女王 3967日
Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒


好啦 我應該會買Revlon :D :D

revlon係幾好但我用好似會起暗粒:~( 唔知係咪revlon攪到咁


我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好?應該冇野掛 :~( :~(

卸得好我諗冇事既:~( :~( :~(
妮可妮可妮 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(
Smoosh 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(

今日岩岩用左, 暫時冇乜事
但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask
哥尼 3967日
tart礦物粉如何#adore# 會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何#adore# #adore#

利伸 混合偏乾(好似係)#adore#


呢個膚質冬天用會好啲
利申:用緊,同你一樣膚質
神樂女王 3967日
tart礦物粉如何#adore# 會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何#adore# #adore#

利伸 混合偏乾(好似係)#adore#


呢個膚質冬天用會好?
利申:用緊,同你一樣膚質

夏天易溶?:O
神樂女王 3967日
仲諗緊買bm定tart礦物粉好[sosad] [sosad] [sosad] [bomb] #love# 真難揀
豪子 3967日
有無人用過fancl新果枝spf50防曬?有性趣 但唔知係咪新得濟唔見有人講過[sosad]


玩過tester一搽上手好油淋淋
個sales話過一陣會乾爽返
但我接受唔到個種油感 [sosad]
哥尼 3967日
利伸 混合偏乾(好似係)#adore#


呢個膚質冬天用會好?
利申:用緊,同你一樣膚質

夏天易溶?:O


唔係溶唔溶問題,係比bm厚少少,會有少少谷,所以夏天用bm,冬天用Tarte
跳到頁尾