[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
妮可妮可妮 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(


我都係咁 全臉都甩 :~(
c打你係乾肌?


係呀 我係乾肌:~(
做足補濕都甩:~(
妮可妮可妮 3967日
我有full呀:~(
但都仲係好乾:~(
唔通唔適合我用:-(

試下用一排等皮膚適應下先[sosad] [sosad]


咁係日日用定係隔日用[sosad]


包裝盒寫話一星期兩至三次


我冇留意[yipes]
我就係睇官網話做一休二 做一休一[sosad]
但真係想日日做 睇下效果係點
梅拿BB 3967日
新手係咪用眼線筆+液好d?
直接用眼線液得唔得?
MnM'S 3967日
新手係咪用眼線筆+液好d?
直接用眼線液得唔得?

眼線液畫唔到內眼線,眼線筆先得
外眼線用咩都冇所謂,你控制到就得架啦[sosad]
慎吾媽媽 3967日
新手係咪用眼線筆+液好d?
直接用眼線液得唔得?

如果油眼 用gel/液比較好
用筆/gel 色會實d 但多數會粗d

睇下
油眼 液>gel >筆
深色 筆=gel>液
易畫 gel>筆>液
Willfulness 3967日
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋 [bomb]
希望好用啦 O:-)遲啲出包膠
爛口女 3967日
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋 [bomb]
希望好用啦 O:-)遲啲出包膠

聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧:~(
十八相送 3967日
想問有冇cc cream推介? 油性肌

同埋對比起cc cream , bb cream通常都厚感d? (因為有陣想遮瑕 ,但又驚用厚感?焗住搞到出油:~( )
#adore# thanks 絲打們
奈何 3967日
係呀 :)lm乜仲有其他牌子咩


有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


陣味係咪全部都一樣先 #love#lm
真係好鐘意強生隻代表性氣味 #love#lm #love#lm :)lm


johnson都係幾款la 粉紅,粉藍,粉紫
當然係唔同ge味

蛇牌好用#hoho#
同埋佢涼涼地夏天用好爽#yup#
秘制話梅 3967日
hktv 有咩好買:D

聽絲打講買左lovemore mask試下

送左張汪東城親筆簽名mask[sosad] [sosad]
想點 要用定唔用:o)
有冇絲打係粉絲想要珍藏?


? 咩原來好特別?
我收到個間就粗暴撕開用?:o):)

hktv買lovemore係抵
3件以上75折#yup#
但唔知係咪太多人買
我之前約個時間佢未俾到貨我
上網又check唔到幾時再送
然後今日無啦啦打黎話送貨:o)
好彩今日得閒:o)
禾系紅絲 3967日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(


我都係咁 全臉都甩 :~(
c打你係乾肌?


係呀 我係乾肌:~(
做足補濕都甩:~(


我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕 :~(但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次 :-(
禾系紅絲 3967日
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋 [bomb]
希望好用啦 O:-)遲啲出包膠

聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧:~(


今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華
$17x 好抵 [sosad]
秘制話梅 3966日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)

#adore#


如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人[sosad]
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?

所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream

btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒#cn#
妮可妮可妮 3966日
求救:~(
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮:~(


我都係咁 全臉都甩 :~(
c打你係乾肌?


係呀 我係乾肌:~(
做足補濕都甩:~(


我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕 :~(但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次 :-(


絲打會唔會當佢係妝前打底咁用
TAPPY 3966日
fb見到beaustyle有個288海藻矽針優惠
各位絲點睇 #hoho#
爛口女 3966日
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋 [bomb]
希望好用啦 O:-)遲啲出包膠

聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧:~(


今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華
$17x 好抵 [sosad]

Last day啦?咁當慳返筆:-(
俾心機讀書 3966日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)

#adore#


如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人[sosad]
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?

所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream

btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒#cn#


保濕係肌研隻保濕乳液;-)
俾心機讀書 3966日
[quote]
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)

#adore#


如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人[sosad]
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?

所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream

btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒#cn#


個保濕係肌研保濕乳液
屋企人講洗面>爽膚>保濕乳液>mask>cream
有錯?糾正 thx:P
哥尼 3966日
有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有 #yup#


Pigeon #yup#


上網search 左le隻有粉撲 :P
你係邊買ga


HKTV mall #yup#
MnM'S 3966日
Hi今日試完銀座 激光脫underarm
廢到 xx( 兩秒 一邊
完全冇感覺

underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊[sosad]
當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦[sosad]
銀座好似唔係用755??


好似係用808

808冇向左走向右走用架[banghead]
做underarm點解唔揀instaskin?[banghead]
溫尚翊大學 3966日
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋 [bomb]
希望好用啦 O:-)遲啲出包膠

聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧:~(


今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華
$17x 好抵 [sosad]

Last day啦?咁當慳返筆:-(

萬寧d優惠通常都係星期五至星期一#yup#
尤加利魚 3966日
油眼內雙好痛苦,我係內雙得摺到成個單眼皮咁,用乜都冇用xx( Hi!
救命呀 3966日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]

#hoho#


元朗大橋鍾太 #yup#全面都是50-60 去左好多年

係街市入面???

想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架:~( 成日想線 (尤其是唇毛#fire# )又驚會愈來愈粗:-(

#hoho#
WilshereJack 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁
利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
豚妹 3966日
元朗大橋鍾太 #yup#全面都是50-60 去左好多年

係街市入面???

想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架:~( 成日想線 (尤其是唇毛#fire# )又驚會愈來愈粗:-(

#hoho#


唔會變粗
利申有線開
跳到頁尾