妮可妮可妮
3967日
求救![]()
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
我都係咁 全臉都甩
c打你係乾肌?
係呀 我係乾肌
做足補濕都甩

我有full呀![]()
但都仲係好乾![]()
唔通唔適合我用
試下用一排等皮膚適應下先![]()
咁係日日用定係隔日用
包裝盒寫話一星期兩至三次
新手係咪用眼線筆+液好d?
直接用眼線液得唔得?
係呀乜仲有其他牌子咩
有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有
陣味係咪全部都一樣先
真係好鐘意強生隻代表性氣味![]()
![]()
johnson都係幾款la 粉紅,粉藍,粉紫
當然係唔同ge味

hktv 有咩好買
聽絲打講買左lovemore mask試下
送左張汪東城親筆簽名mask![]()
![]()
想點 要用定唔用![]()
有冇絲打係粉絲想要珍藏?





求救![]()
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
我都係咁 全臉都甩
c打你係乾肌?
係呀 我係乾肌![]()
做足補濕都甩
但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次 
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋
希望好用啦遲啲出包膠
聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX![]()
其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔
用
再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
用唔用cream 有人話冬天先用
佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先![]()
![]()
呢個我唔覺得太潤 岩岩好
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)

求救![]()
尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華
今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
我都係咁 全臉都甩
c打你係乾肌?
係呀 我係乾肌![]()
做足補濕都甩
我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋
希望好用啦遲啲出包膠
聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧
今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華
$17x 好抵

夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX![]()
其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔
用
再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
用唔用cream 有人話冬天先用
佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先![]()
![]()
呢個我唔覺得太潤 岩岩好
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)
如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?
所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream
btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒

夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX![]()
其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔
用
再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
用唔用cream 有人話冬天先用
佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先![]()
![]()
呢個我唔覺得太潤 岩岩好
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)
如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?
所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream
btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒

Hi今日試完銀座 激光脫underarm
廢到兩秒 一邊
完全冇感覺
underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊![]()
當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦![]()
銀座好似唔係用755??
好似係用808
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子
啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒
都係$132咋
希望好用啦遲啲出包膠
聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸
你地搞到我好想去萬寧
今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華
$17x 好抵
Last day啦?咁當慳返筆

