Revlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭想換粉底有咩好推介?混合偏乾定偏油?利申 學生 混合肌
用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
corrector二百幾concealer三百幾[/quote] 燒著曬 過兩日去買我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買聽你咁講好想狗衝去買quote] Bb corrector 點? 想試好耐好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁依加用緊隻粉色tone就very good 我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯 拎出街補妝都方便 咁你有冇用埋bb個concealer ? 個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底 powder就要黎set番成個遮瑕 如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得 可以慳番啲錢 當然用哂成set就keep得耐啲囉 答另外個絲打 corrector係concealer之前用 我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好
有無絲打會用爽身粉?我
有無絲打會用爽身粉?我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb
香到爆有無絲打會用爽身粉?我勁多用途 身?防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb 屋企超多 大大小小都有
好啦 我應該會買RevlonRevlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒混合偏乾定偏油?應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭
revlon係幾好但我用好似會起暗粒好啦 我應該會買RevlonRevlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒混合偏乾定偏油?應該偏油 個鼻成日?油同勁多黑頭
tart礦物粉如何利伸 混合偏乾(好似係)會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何
有無絲打會用爽身粉?我勁多用途 身嘅防曬搽完覺得lup可以用 前陰變barcode又可以用 出街前加拿大又可以用當止汗 出完街換屋企衫前又可以用 用完覺得自己勁似bb
我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好啲應該冇野掛revlon係幾好但我用好似會起暗粒Revlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒好啦 我應該會買Revlon唔知係咪revlon攪到咁
卸得好我諗冇事既我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好?應該冇野掛revlon係幾好但我用好似會起暗粒Revlon colorstay 如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒好啦 我應該會買Revlon唔知係咪revlon攪到咁
求救今日岩岩用左, 暫時冇乜事 但聽講甩皮同乾係正常...試下full mask尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮
呢個膚質冬天用會好啲 利申:用緊,同你一樣膚質tart礦物粉如何利伸 混合偏乾(好似係)會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何
夏天易溶?呢個膚質冬天用會好? 利申:用緊,同你一樣膚質tart礦物粉如何利伸 混合偏乾(好似係)會唔會太厚。持唔持久。出油妝感如何
有無人用過fancl新果枝spf50防曬?有性趣 但唔知係咪新得濟唔見有人講過玩過tester一搽上手好油淋淋 個sales話過一陣會乾爽返 但我接受唔到個種油感
唔係溶唔溶問題,係比bm厚少少,會有少少谷,所以夏天用bm,冬天用Tarte夏天易溶?利伸 混合偏乾(好似係)呢個膚質冬天用會好? 利申:用緊,同你一樣膚質