窮小姐
3967日
quote]
Bb corrector 點? 想試好耐
[/quote]
好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁![[bomb]](/faces/bomb.gif)
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚
Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!
我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
Bb corrector 點? 想試好耐
[/quote]好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便
up緊,就快得![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我去過鋪頭試過覺得OK,但唔知男仔用唔用得,仲要佢皮膚咁黑,驚用完佢一噠噠
,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改
詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶



大波得阿婆款 好似380![[yipes]](/faces/yipes.gif)

![[banghead]](/faces/banghead.gif)




兩秒 一邊