Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
咁個個皮膚都唔同ge 我以前都以為自己係油性 之後發覺越黎越乾先知係混合 茶樹油系列我覺得混合性肌膚會太乾 茶樹油可以用 仲幾好 但其他果d真係幾乾 油性肌膚就岩用我自己用茶樹油來對付暗瘡就無乜嘢,個效果仲幾好男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先我去過鋪頭試過覺得OK,但唔知男仔用唔用得,仲要佢皮膚咁黑,驚用完佢一噠噠
我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少mode marie大概咩價錢我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 我買開矯型,但下下都$480真係貴到
hktv 有咩好買聽絲打講買左lovemore mask試下 送左張汪東城親筆簽名mask
岩岩早兩日先去過mode marie同satami mode marie 矯型大cup 都係大約480 satami我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少mode marie大概咩價錢我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶 我買開矯型,但下下都$480真係貴到
quote]好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢? 朝早有用clinique turn around serum 夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液) 要化妝都轉左用tarte礦物粉 但塊面都仲係有好多粒粒雪花秀個基礎系列幾好用 用左大約個幾星期 皮膚穩定左好多 冇再咁易敏感同埋塊面冇咁紅 適合我呢d內乾外油又易敏感?人呢度有冇雪花秀同好? 用完好似啲暗粒退左啲 同埋好耐之前用美白乳液真係有白左 依加諗住買埋佢其他products 有冇推介? 唔該哂
quote]好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
未用過corrector,係咪遮瑕之前用?同埋幾錢?THX!![/quote] 冇記錯corrector 好似270咁上下quote]好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾依加用緊隻粉色tone就very good 我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯 拎出街補妝都方便
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢? 朝早有用clinique turn around serum 夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液) 要化妝都轉左用tarte礦物粉 但塊面都仲係有好多粒粒同問暗粒點清 同埋我係生係淋巴位 係咪有咩問題呢度有冇雪花秀同好? 用完好似啲暗粒退左啲 同埋好耐之前用美白乳液真係有白左 依加諗住買埋佢其他products 有冇推介? 唔該哂
聽你咁講好想狗衝去買quote]好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾Bb corrector 點? 想試好耐依加用緊隻粉色tone就very good 我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯 拎出街補妝都方便
我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買聽你咁講好想狗衝去買quote] Bb corrector 點? 想試好耐好好用又唔乾! 因為我本身黑眼圈係瘀青色果種 就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈 明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁依加用緊隻粉色tone就very good 我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯 拎出街補妝都方便 咁你有冇用埋bb個concealer ?
之前係香港行過專門店佢地推薦我用美白條line 乳液面霜都會揀美白 依加諗緊toner買基礎定美白好 我都係內乾外油肌加小小敏感撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢? 朝早有用clinique turn around serum 夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液) 要化妝都轉左用tarte礦物粉 但塊面都仲係有好多粒粒雪花秀個基礎系列幾好用 用左大約個幾星期 皮膚穩定左好多 冇再咁易敏感同埋塊面冇咁紅 適合我呢d內乾外油又易敏感?人呢度有冇雪花秀同好? 用完好似啲暗粒退左啲 同埋好耐之前用美白乳液真係有白左 依加諗住買埋佢其他products 有冇推介? 唔該哂
Mode Marie 大cup 係咩款岩岩早兩日先去過mode marie同satami mode marie 矯型大cup 都係大約480 satamimode marie大概咩價錢我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少我買開矯型,但下下都$480真係貴到 大波得阿婆款 好似380 利申F
絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭想換粉底有咩好推介?混合偏乾定偏油?利申 學生 混合肌
我認我係坐得衰同埋細個成日翹腳坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊 拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。 保養下自己
Sephora 以前係香港開過,佢?野幾好用可惜香港分店執左好耐啦 sephora limited我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉bm粉應該唔過300大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到 出左新野 不過香港唔會咁快有
我係fans 但我會用,留返個袋hktv 有咩好買聽絲打講買左lovemore mask試下 送左張汪東城親筆簽名mask想點 要用定唔用 有冇絲打係粉絲想要珍藏?
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長 況且我個人做野又即興 畀我教仔死拎得 做人老母身教好重要絲打你得廿歲就話唔生我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點 平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛 M 到仲慘,點訓都痛