路冒
3967日
有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
wacoal有功唔功能性架咩?
我都好難買
通常成間鋪得一兩個款有我size
我買到已經偷笑
咁絲打你而家著開咩牌子
我個size都好難買 啲sales成日夾硬塞第二個size黎話一樣 但著落真係好唔舒服 ![[sosad]](/faces/sosad.gif)
up緊,就快得




全面都是50-60 去左好多年
)又驚會愈來愈粗



![[bomb]](/faces/bomb.gif)


