咁絲打你而家著開咩牌子wacoal有功唔功能性架咩? 我都好難買 通常成間鋪得一兩個款有我size 我買到已經偷笑有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
有啊,佢magic x個系列就係專出矯形內衣 我明,我有時去peach John得個望字。。wacoal有功唔功能性架咩?我都好難買通常成間鋪得一兩個款有我size我買到已經偷笑有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
我有用過,但係都覺得保濕好似唔係好夠我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤前幾頁絲打們都讚好的moisture surge?
係街市入面元朗大橋鍾太有冇天水圍/元朗線面推介全面都是50-60 去左好多年
係街市入面元朗大橋鍾太有冇天水圍/元朗線面推介全面都是50-60 去左好多年
有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie
我覺得好貼唔顯乾紋大約遮到七成左右 有時唔想化妝扮下素顏就咁上佢都好夠Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d 同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用 無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕
終於有人覆前者都幾重酒精成份 敏感肌就唔好用啦 我唔係敏感肌用都覺得一般 後者我見mannings $100有找平既有Garnier冰河泉保濕精華輕輕一推見過有絲打話敏感 不過我自己用就冇乜事 另外自白肌都幾好用 全名好似叫玻尿酸保濕水凝露 咁上下 2款都百零蚊有交易 萬寧就買到
我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400
有冇人用過CDP遮暇膏有少少 不過我本身乾底所以基本上用乜都起紋會唔會起乾紋,會唔會乾 因為好貴,想收集多D意見先
上星期經過satami好想入去搶 但係實在太多人唔敢入我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇) 另外satami都唔錯 Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號 最貴二百 最平二十 大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page 利申已搶 好想再搶
唔該哂你有冇人用過CDP遮暇膏有少少 不過我本身乾底所以基本上用乜都起紋會唔會起乾紋,會唔會乾 因為好貴,想收集多D意見先 cdp有遮瑕得黎唔算真係好乾 又易上好推 其實值得買
買開wacoal但要一款買幾個咁囉咁絲打你而家著開咩牌子wacoal有功唔功能性架咩?我都好難買通常成間鋪得一兩個款有我size我買到已經偷笑有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買我個size都好難買 啲sales成日夾硬塞第二個size黎話一樣 但著落真係好唔舒服
價錢如何,咁咪要買兩隻面霜我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕
mode marie大概咩價錢我都係mode Marie fans有冇絲打有bra牌子推介真心 Mode Marie要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買 ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改 https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New 2015 SS/R62086-6400 就算E都好多靚款 (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
我買bra好簡單,打開佢本new collection書仔,搵出兩至三款有我size既款,拎去俾店員睇,搞掂wacoal有功唔功能性架咩? 我都好難買 通常成間鋪得一兩個款有我size 我買到已經偷笑有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
印象中好似300-400 night cream質地唔lup日頭搽都仲ok夜晚更加無問題 emulsion好稀身乾肌夜晚用一定唔夠 睇你膚質要唔要買2支價錢如何,咁咪要買兩隻面霜我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕
想換粉底有咩好推介?混合偏乾定偏油?利申 學生 混合肌
我自己用茶樹油來對付暗瘡就無乜嘢,個效果仲幾好男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好? 佢敏感肌來 我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過茶樹bb cream我未用過 但我用過茶樹系列 都好乾下 有冇得拎sample? 試清楚先