[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
七斗訓醒未 3967日
有冇人試過碳粉激光??
apples 3967日
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!
hashtag 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野
秘制話梅 3967日
你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精
用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左但我試完就去左colour mix買[sosad] 其實唔知有無問題 買水貨[sosad] 但用左1個月皮膚好似好左吸收多左ba話個支可以抹走埋角質(好似係)
我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到 [sosad] 不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多 #oh# #yup#冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質


我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨
但咁乾淨我反而驚?唔敢買:~(
同埋都係酒精味 好臭:o)
小黑人 3967日
我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到 [sosad] 不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多 #oh# #yup#冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質


我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨
但咁乾淨我反而驚?唔敢買:~(
同埋都係酒精味 好臭:o)


我第一次用d酒精味好澀眼又好難聞
之後每次我都合埋眼同閉氣用 [sosad]
小黑人 3967日
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
尤加利魚 3967日
我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到 [sosad] 不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多 #oh# #yup#冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質


我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨
但咁乾淨我反而驚?唔敢買:~(
同埋都係酒精味 好臭:o)


我第一次用d酒精味好澀眼又好難聞
之後每次我都合埋眼同閉氣用 [sosad]

好似話有無酒精版,個蓋唔同色
岑沛林 3967日
黑頭終結
Step2好難乾
搽好薄都要半個鐘先乾:-(
呢類面膜好難控制
厚又唔得 薄又唔得xx(
岑沛林 3967日
黑頭終結
Step2好難乾
搽好薄都要半個鐘先乾:-(
呢類面膜好難控制
厚又唔得 薄又唔得xx(
癲婆18 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野

你買左咩?
hashtag 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野

你買左咩?

買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面
hashtag 3967日
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#
路冒 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
林宥嘉Yoga 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(

Satami 不過?款就預左實唔靚
癲婆18 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野

你買左咩?

買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面

#love# #love# #love# 我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好
路冒 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(

Satami 不過?款就預左實唔靚


個size都買唔到靚款 :-( 但satami著過都係覺得好易走位 定唔知我戴得唔好
不休止的痴漢 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(

wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性
利申 E,好鬼難買:-(
不休止的痴漢 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d
同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)
hashtag 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野

你買左咩?

買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面

#love# #love# #love# 我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好

勁抵 買3樣野先160幾[bomb]
路冒 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(

wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性
利申 E,好鬼難買:-(


我早排都有睇中wacoal有個半杯既款 諗住夏天著衫方便啲
不過最尾都無試到 成日覺得試完唔買好衰 但半杯驚自己唔慣 著慣矯型 :-(
癲婆18 3967日
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野

你買左咩?

買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面

#love# #love# #love# 我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好

勁抵 買3樣野先160幾[bomb]

好!我決定聽日去買
秘制話梅 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(


wacoal有功唔功能性架咩?
我都好難買
通常成間鋪得一兩個款有我size
我買到已經偷笑[sosad]
秘制話梅 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)


前幾頁絲打們都讚好的moisture surge?[sosad]
秘制話梅 3967日
最近又用完一罐innisfree:o)
心思思想試fancl
但一直覺得佢評價唔好
絲打們點睇?:)
不休止的痴漢 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(
我早排都有睇中wacoal有個半杯既款 諗住夏天著衫方便啲 不過最尾都無試到 成日覺得試完唔買好衰 但半杯驚自己唔慣 著慣矯型 :-(

我覺得無問題架喎,咁唔岩就真係唔買架啦[sosad]
跳到頁尾