我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨 但咁乾淨我反而驚?唔敢買純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左但我試完就去左colour mix買其實唔知有無問題 買水貨 但用左1個月皮膚好似好左吸收多左ba話個支可以抹走埋角質(好似係) 不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味 冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質
我第一次用d酒精味好澀眼又好難聞 之後每次我都合埋眼同閉氣用我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨 但咁乾淨我反而驚?唔敢買我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味 冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質 同埋都係酒精味 好臭
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
好似話有無酒精版,個蓋唔同色我第一次用d酒精味好澀眼又好難聞 之後每次我都合埋眼同閉氣用我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨 但咁乾淨我反而驚?唔敢買我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味 冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質 同埋都係酒精味 好臭
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野你買左咩?
買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面萬寧75折真係好抵 又買幾樣野你買左咩?
Bb corrector 點? 想試好耐我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾
有冇絲打有bra牌子推介Satami 不過?款就預左實唔靚
買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面萬寧75折真係好抵 又買幾樣野你買左咩?
個size都買唔到靚款有冇絲打有bra牌子推介Satami 不過?款就預左實唔靚
有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性 利申 E,好鬼難買
勁抵 買3樣野先160幾買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面萬寧75折真係好抵 又買幾樣野你買左咩?我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好
我早排都有睇中wacoal有個半杯既款 諗住夏天著衫方便啲 不過最尾都無試到 成日覺得試完唔買好衰 但半杯驚自己唔慣 著慣矯型有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性 利申 E,好鬼難買
好!我決定聽日去買勁抵 買3樣野先160幾買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面萬寧75折真係好抵 又買幾樣野你買左咩?我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好
wacoal有功唔功能性架咩? 我都好難買 通常成間鋪得一兩個款有我size 我買到已經偷笑有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤前幾頁絲打們都讚好的moisture surge?
我覺得無問題架喎,咁唔岩就真係唔買架啦我早排都有睇中wacoal有個半杯既款 諗住夏天著衫方便啲 不過最尾都無試到 成日覺得試完唔買好衰 但半杯驚自己唔慣 著慣矯型有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買