[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
workbeach 3968日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


bm粉應該唔過300

https://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有


好耐啦 sephora limited
豪子 3968日
bm粉應該唔過300

http://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有


好耐啦 sephora limited


香港九月出
K.Bryant~ 3968日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右
忌廉磨菇湯 3968日
唔知去邊問好,細細個就有眼袋,後來讀書成日捱夜有黑眼圈,各位有咩辦法可以改善補救?#adore# #adore# #adore# :~( :~( :~(

同問 眼袋好勁:-(
重新開始 3968日
我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)


你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好
好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精

用緊紫色支爽膚水
試個陣好勁 有d位抹完黑左
但我試完就去左colour mix買[sosad]
其實唔知有無問題 買水貨[sosad]
但用左1個月皮膚好似好左
吸收多左
ba話個支可以抹走埋角質(好似係)


我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到 [sosad]
不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
重新開始 3968日
最近買左ysl唇膏 但好難卸 用開biore果支卸妝gel唔夠勁 卸唔到
有冇咩卸妝產品好用? #adore#
哦哈唷 3968日
有無補濕既gel推介?
想當面霜用
利申乾肌
筆直~300
(窮學生:-( )

輕輕一推#adore#

#adore#


平既有Garnier冰河泉保濕精華 #good#
見過有絲打話敏感 不過我自己用就冇乜事
另外自白肌都幾好用
全名好似叫玻尿酸保濕水凝露 咁上下

2款都百零蚊有交易 萬寧就買到#good#
豚妹 3968日
輕輕一推#adore#

#adore#


平既有Garnier冰河泉保濕精華 #good#
見過有絲打話敏感 不過我自己用就冇乜事
另外自白肌都幾好用
全名好似叫玻尿酸保濕水凝露 咁上下

2款都百零蚊有交易 萬寧就買到#good#


前者都幾重酒精成份
敏感肌就唔好用啦
我唔係敏感肌用都覺得一般

後者我見mannings $100有找
奈何 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己

其實我都聽過拉筋有用
但你知啦 阿寶好忙
[sosad]

http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
第二個POST有圖 條友都好得幾多下[yipes]

自己未去到側彎咁勁既 但係寒背xx(
側面睇好核突:-(
美胸衣有無用?見佢有隻咩駝背版O:-)
一分鐘熱度 3968日
想問問
我臉頰?個位(鼻附近)有黑色一點點
好似毛孔咁
勁樣衰:~(
有無絲打知點解決:-(
一分鐘熱度 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己

其實我都聽過拉筋有用
但你知啦 阿寶好忙
[sosad]

http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
第二個POST有圖 條友都好得幾多下[yipes]

自己未去到側彎咁勁既 但係寒背xx(
側面睇好核突:-(
美胸衣有無用?見佢有隻咩駝背版O:-)

美胸衣我覺得無咩用
但係著住個陣可以提醒自己唔好駝背咁
抱歉小姐 3968日
你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好
好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精

用緊紫色支爽膚水
試個陣好勁 有d位抹完黑左
但我試完就去左colour mix買[sosad]
其實唔知有無問題 買水貨[sosad]
但用左1個月皮膚好似好左
吸收多左
ba話個支可以抹走埋角質(好似係)


我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到 [sosad]
不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味

純分享下3 steps 冇用toner的日子
我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多
但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)
反而d敏感退左好多 #oh# #yup#

冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel
睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質
抱歉小姐 3968日
clinique fans here#bye#我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢:~(以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued:-(新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先:O有用同無用個分別好大然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge #good# #good#我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)

我之前係用佢一枝tube既derma white liquid mask 唔係一塊塊
而家就心思思唔知試唔試even better果枝mask
不過美白淡斑我覺得有其他brand work過Clinique [sosad]

另外好鍾意去hysan間dfs 買大枝版既Clinique野
見佢有200ml moisture surge #love# #love#
上次買左150ml moisture surge再送化妝袋加mini sizes #yup#
媽之哩 3968日
大家覺得may記有咩好用
最近試左佢隻蜜粉好控油 #yup#
廢達拿 3968日
大家覺得may記有咩好用
最近試左佢隻蜜粉好控油 #yup#

佢d唇膏係唔錯 又多色
廢達拿 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己

其實我都聽過拉筋有用
但你知啦 阿寶好忙
[sosad]

http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
第二個POST有圖 條友都好得幾多下[yipes]

自己未去到側彎咁勁既 但係寒背xx(
側面睇好核突:-(
美胸衣有無用?見佢有隻咩駝背版O:-)

我小學已經驗到話有側彎
應該係我坐得太衰#bye#
我都有少少寒背 周唔時自己行街都會gut一gut拗返直[sosad]
廢達拿 3968日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右

如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
海獅妹啪啪啪 3968日
有冇人用過b3 gel?
因為呢排有幾個人都同我講話b3 gel對暗瘡皮膚幾好 但我唔知邊隻牌子好
上網睇qq同我fd都推phyto lab
始終b3 gel都唔平 有冇人用過呢隻/有牌子推介?

呢排見萬寧有75折
loveislderma個枝保濕精華又有b3
係咪應該試左先?

題外
又用晒d cream
暗瘡偏油肌用咩cream好?
癲婆18 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]
公主病病人 3967日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右

如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]
神樂女王 3967日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


兩個都有
你想 for 乜?bm有幾隻粉

我其實唔想搽粉底液先想買礦物粉~~~聽講出油靚d:P 最緊要唔好太乾
神樂女王 3967日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


bm粉應該唔過300

https://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有

#adore# #adore# #adore# 唔該哂。睇下段片先
神樂女王 3967日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


兩個都有
你想 for 乜?bm有幾隻粉

我其實唔想搽粉底液先想買礦物粉~~~聽講出油靚d:P 最緊要唔好太乾

唔會cake粉就ok了:~( #adore# #adore# #adore#
神樂女王 3967日
bm粉應該唔過300

http://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有


好耐啦 sephora limited


香港九月出

:P :P :P :P
俾心機讀書 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(
跳到頁尾