好耐啦 sephora limited我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉bm粉應該唔過300大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到 出左新野 不過香港唔會咁快有
香港九月出好耐啦 sephora limitedbm粉應該唔過300出左新野 不過香港唔會咁快有
化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右
唔知去邊問好,細細個就有眼袋,後來讀書成日捱夜有黑眼圈,各位有咩辦法可以改善補救?同問 眼袋好勁
我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左 但我試完就去左colour mix買我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精我之前係用cream架 想問mask大概幾錢一塊? 有?興趣 不過宜家even better好似做0左best seller 我諗仲好用過derma white掛? 有機會都想試mask 其實唔知有無問題 買水貨 但用左1個月皮膚好似好左 吸收多左 ba話個支可以抹走埋角質(好似係)
平既有Garnier冰河泉保濕精華有無補濕既gel推介? 想當面霜用 利申乾肌 筆直~300 (窮學生輕輕一推)
前者都幾重酒精成份 敏感肌就唔好用啦 我唔係敏感肌用都覺得一般 後者我見mannings $100有找平既有Garnier冰河泉保濕精華輕輕一推見過有絲打話敏感 不過我自己用就冇乜事 另外自白肌都幾好用 全名好似叫玻尿酸保濕水凝露 咁上下 2款都百零蚊有交易 萬寧就買到
http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False 第二個POST有圖 條友都好得幾多下其實我都聽過拉筋有用 但你知啦 阿寶好忙坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊 拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。 保養下自己
美胸衣我覺得無咩用 但係著住個陣可以提醒自己唔好駝背咁http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False 第二個POST有圖 條友都好得幾多下其實我都聽過拉筋有用 但你知啦 阿寶好忙坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊 拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。 保養下自己 自己未去到側彎咁勁既 但係寒背 側面睇好核突 美胸衣有無用?見佢有隻咩駝背版
純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多 但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事) 反而d敏感退左好多我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左 但我試完就去左colour mix買其實唔知有無問題 買水貨 但用左1個月皮膚好似好左 吸收多左 ba話個支可以抹走埋角質(好似係) 不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
我之前係用佢一枝tube既derma white liquid mask 唔係一塊塊 而家就心思思唔知試唔試even better果枝mask 不過美白淡斑我覺得有其他brand work過Clinique我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得clinique fans hereClinique fans我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued 新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先 有用同無用個分別好大然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我之前係用cream架 想問mask大概幾錢一塊? 有?興趣 不過宜家even better好似做0左best seller 我諗仲好用過derma white掛? 有機會都想試mask
大家覺得may記有咩好用 最近試左佢隻蜜粉好控油佢d唇膏係唔錯 又多色
我小學已經驗到話有側彎 應該係我坐得太衰http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=5312662&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=5970347&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False 第二個POST有圖 條友都好得幾多下其實我都聽過拉筋有用 但你知啦 阿寶好忙坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊 拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。 保養下自己 自己未去到側彎咁勁既 但係寒背 側面睇好核突 美胸衣有無用?見佢有隻咩駝背版
如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右
男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺 我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝 男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁如果你要遮瑕 就用液 Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用 粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝 或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得 你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線 你算唔算油眼 我雙眼皮所以幫你唔到化妝新手留名 男仔 混合偏油膚質 應該用粉底液定粉餅? 依家用緊the face shop bare skin nude foundation 但係想搵隻遮瑕度再高少少 因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬 同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下? 自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look Budget 每樣最多三四百左右不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
我其實唔想搽粉底液先想買礦物粉~~~聽講出油靚d我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉兩個都有 你想 for 乜?bm有幾隻粉大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉bm粉應該唔過300大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到 出左新野 不過香港唔會咁快有
唔會cake粉就ok了我其實唔想搽粉底液先想買礦物粉~~~聽講出油靚d我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉兩個都有 你想 for 乜?bm有幾隻粉大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到 最緊要唔好太乾
香港九月出好耐啦 sephora limitedbm粉應該唔過300出左新野 不過香港唔會咁快有