[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
救命呀 3968日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]
on799rj 3968日
想問下絲打門知唔道邊到有假腳趾甲賣?

#adore# #adore# #adore#
Chelseabb 3968日
我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的
真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱


true for sure[sosad]
我冬天係innisfree加moisture surge咁搽
上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree
(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)
innisfree用完 clinique都仲有:o)

btw 岩岩醒起
我覺得moisture surge個cream係好用
但moisture surge個sleeping mask就麻麻
上年買christmas set送?枝
無咩用 真的是mask來??xx(


心思思 [bomb]
其實用開laneige 覺得幾好 不過又想換下
Innisfree 用到起粒粒
秘制話梅 3968日
我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的
真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱
true for sure[sosad]我冬天係innisfree加moisture surge咁搽上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)innisfree用完 clinique都仲有:o)btw 岩岩醒起我覺得moisture surge個cream係好用但moisture surge個sleeping mask就麻麻上年買christmas set送?枝無咩用 真的是mask來??xx(
心思思 [bomb]其實用開laneige 覺得幾好 不過又想換下Innisfree 用到起粒粒


我用laneige敏感:o)
好彩唔係我買 係我偷我媽既黎用#yup#
嬰兒濕勁巾 3968日
true for sure[sosad]我冬天係innisfree加moisture surge咁搽上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)innisfree用完 clinique都仲有:o)btw 岩岩醒起我覺得moisture surge個cream係好用但moisture surge個sleeping mask就麻麻上年買christmas set送?枝無咩用 真的是mask來??xx(
心思思 [bomb]其實用開laneige 覺得幾好 不過又想換下Innisfree 用到起粒粒


我用laneige敏感:o)
好彩唔係我買 係我偷我媽既黎用#yup#


Innisfree 要買 green tea 唔好買green tea seed
Green tea seed 太立
Green tea 個隻我係用balancing

Laneige 我覺得支water bank 精華好岩冬天用
Ellis_ 3968日
碎粉有邊隻好用 #adore#


蜜粉餅我覺得soap and glory
真‧碎粉少用 [sosad]


用過蜜粉餅返唔到轉頭 [sosad]唔駛倒黎倒去
救命呀 3968日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]

#hoho#
牛奶吸管 3968日
有前幾日我既皮膚發生左件幾有趣既事

話說我係混合偏油肌
咁我就唔識分我係乾到出油定係真係出油個種
後來我見到有絲打話毛孔粗大既話就應該係後者
所以我就認定左我係後者

咁我本身皮膚係極少甩皮既
(冬天都少)
但前幾日我出街之前化完妝照鏡竟然發現自己個鼻甩皮
個下我真係呆左
我之前夏天都未試過呢種情況 [sosad]


乾肌表示個爛鬼鼻一上妝就甩皮:o)
夏天都仲好d 冬天個鼻簡直識生毛咁[sosad]
仲要嚴重鼻敏感[sosad]
冇拎用架你 3968日
碎粉有邊隻好用 #adore#


蜜粉餅我覺得soap and glory
真‧碎粉少用 [sosad]


用過蜜粉餅返唔到轉頭 [sosad]唔駛倒黎倒去


[sosad] [sosad]連粉都好似冇咁浪費咁 [sosad]
李勝基 3968日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]

#hoho#


元朗大橋鍾太 #yup#全面都是50-60 去左好多年
Mr.Zakiyama 3968日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面

肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造#hehe# 以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇 #hehe#
暗瘡印可試樂敦melano cc精華

[yipes] [yipes] [yipes] 真係無


新出個隻gel 日本冇 [sosad]

佢支咩春冷感多合一保濕美白gel日本有,我係日本買過,係新野來既...而家去萬寧都好似係日本果 d黎
係佢d cream果d要留意...我就唔明點解如果係made in japan點解唔出埋落個包裝度喇
Hyuk-Jae 3968日
hktv 有咩好買:D
Willfulness 3968日
有無補濕既gel推介?
想當面霜用
利申乾肌
筆直~300
(窮學生:-( )

輕輕一推#adore#

#adore#
盜雷絲 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(
重新開始 3968日
clinique fans here#bye#我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢:~(以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued:-(新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先:O有用同無用個分別好大然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge #good# #good#我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)


你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好
好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精
廢達拿 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#
積孽司機 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己
WilshereJack 3968日
clinique fans here#bye#我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢:~(以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued:-(新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先:O有用同無用個分別好大然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge #good# #good#我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)


你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好
好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精

clinique ?洗面產品如何??唔?有暗瘡同敏感既人用?
廢達拿 3968日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己

其實我都聽過拉筋有用
但你知啦 阿寶好忙
[sosad]
神樂女王 3968日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#
workbeach 3968日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


兩個都有
你想 for 乜?bm有幾隻粉
Sun_Shine 3968日
唔知去邊問好,細細個就有眼袋,後來讀書成日捱夜有黑眼圈,各位有咩辦法可以改善補救?#adore# #adore# #adore# :~( :~( :~(
Ellis_ 3968日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


bm粉應該唔過300
Ellis_ 3968日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


bm粉應該唔過300

https://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有
Hyuk-Jae 3968日
clinique fans here#bye#我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢:~(以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued:-(新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先:O有用同無用個分別好大然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge #good# #good#我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)


你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好
好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精

用緊紫色支爽膚水
試個陣好勁 有d位抹完黑左
但我試完就去左colour mix買[sosad]
其實唔知有無問題 買水貨[sosad]
但用左1個月皮膚好似好左
吸收多左
ba話個支可以抹走埋角質(好似係)
跳到頁尾