見到上面有絲打講胸我都差唔多 好驚未來男朋友會厭我平胸我想問下 我仲平過heidi 想問下有冇戴bra既需要 利申 一直都冇戴bra
等我聽日都去萬寧掃幾支返黎用先dr wu 都係出名杏仁酸同保濕 好多人都買佢個枝杏仁酸 不過我冇用過所以唔知點 之前用過dr wu 枝藍色既toner 超保濕啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折絲打可唔可以講下dr wu有咩效果又洗錢 係呢個post都見到唔少絲打講dr wu 我乾肌 呢枝冬天用都夠保濕 不過萬寧好似唔見有 巴黎草莓好似見過 今次買左佢枝保濕精華黎試
絲打係邊度買bra見到上面有絲打講胸我都差唔多 好驚未來男朋友會厭我平胸我想問下 我仲平過heidi 想問下有冇戴bra既需要 利申 一直都冇戴bra 又矮冇腳玩 Btw我覺得就算平都要戴 因為啲肉可能會慢慢移哂去其他位(腋下背隻之類)咁就由冇變負架啦 (我平胸但有副乳 )
有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢
有冇絲打有曬太陽習慣 我想曬到鍾舒漫咁大約曬幾耐開始有效果? 要點樣keep住唔好白返?
cheap野用森田藥妝mask岩岩去完秦國返黎曬黑左本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 絲打們有無咩美白精華/mask推介
飲多啲魚湯我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
魚湯好難煲飲多啲魚湯日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益有效架
絲打係邊度買bra因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類)我覺得自己係大細胸 係咪因為我無戴bra既關係
一邊正常一邊離罩正唔正常絲打係邊度買bra因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類)我覺得自己係大細胸 係咪因為我無戴bra既關係 好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)
以我經驗係得既見到前面有講棉條 其實大家覺得唔舒服係因為塞得唔夠入如果D血係一舊舊,佢索唔索到?或者角度唔0岩 如果有用過有導管個隻 大概會度到,支棉條實際位置應該距離入口大約一支棉條長度 另外塞入既角度應該要稍為向後(?) 說明書有講企係度塞既話,彎腰或者棟高一隻腳塞入去會易d 所以用棉條,點都要買有導管既,尤其新手 雖然唔係每次黎都會用 但真心覺得棉條係人類偉大發明
買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化33碼?點買鞋?43嘩 我就太細 細你10個碼
邊枝美白精華真係work? olay好似較多人話有用zino去黃精好有用
絲打幾高買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化33碼?點買鞋?43嘩 我就太細 細你10個碼少著運動鞋 但運動鞋都係童裝就搞掂
Sherman 本身就黑底... 佢唔曬都係...有冇絲打有曬太陽習慣 我想曬到鍾舒漫咁大約曬幾耐開始有效果? 要點樣keep住唔好白返?
我都係一邊正常一邊離罩喎一邊正常一邊離罩正唔正常絲打係邊度買bra因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類)我覺得自己係大細胸 係咪因為我無戴bra既關係 好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大唔明點解大家要E咁大本身係C 啊媽個邊親戚個個有D我想有E本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大諗住之後搵到錢抽脂隆胸 不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C D肉去哂下半身同小腹到 太重腰骨痛,又容易墜 買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左 個人認為C, D應該都好夠 btw 係台灣買過矯型BRA 超正 利申:F
我都係架,左邊大少少我都係一邊正常一邊離罩喎一邊正常一邊離罩正唔正常絲打係邊度買bra因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類)我覺得自己係大細胸 係咪因為我無戴bra既關係 好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)
我用佢來上礦物粉岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
我唔知係咪所有礦物粉都o甘啦 但係我ge原因就係之前?防曬加埋礦物粉之後會cakey 又怕beauty blender ge水會破壞防曬膜 所以咪上一層碎粉等隻變乾爽 確保防曬膜唔會被破壞先 然後再上礦物粉咯所有礦物粉都可以咁做?通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我有間代購搵開除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟 個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦 唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既 會唔會long lasting d架?
我驚係度hard sell 會俾人bam圖呢就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋41碼有d難放喎Dr Martens Women's 1460 White Smooth Leather Size 41 100%正貨全新 淨係室內試著過 HK$700 即售 可pm電話睇實物圖 出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人 追開po 知呢度多絲打先會賣廣告
41我42碼tim就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲圖呢
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換clinique fans here