螢光魷魚
3969日
見到上面有絲打講胸![]()
我想問下
我仲平過heidi![]()
想問下有冇戴bra既需要![]()
利申 一直都冇戴bra
我都差唔多 好驚未來男朋友會厭我平胸
又矮冇腳玩Btw我覺得就算平都要戴 因為啲肉可能會慢慢移哂去其他位(腋下背隻之類)咁就由冇變負架啦
(我平胸但有副乳
)
up緊,就快得
又洗錢


![[banghead]](/faces/banghead.gif)



我着得落35都令啲朋友好驚訝
D肉去哂下半身同小腹到


所以唔敢擺圖 有興趣既pm 我send相俾你睇 真野黎架