[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
CAuubrey 3970日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#

EAU SO SEXY用家#yup# #yup#
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞:)
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso:o)


#love# 望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽 :O

BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣? [sosad] #adore# #adore#
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣#oh#

咪係,明明佢有出32A[sosad]

明明佢有出32A呢句好串,我鍾意[sosad]


[sosad] [sosad] 講開其實佢地d bra其實唔錯 #love# 不過真係唔太岩 bra帶都唔敢露既亞洲女仔
我冇講過 3970日
41碼有d難放喎[sosad]

就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P

43:-(
我冇講過 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]
變身先 3970日
我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我21仲有冇得救 :-(
workbeach 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用
我冇講過 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]
妮可妮可妮 3970日
見到上面有絲打講胸[sosad]

我想問下
我仲平過heidi:-(
想問下有冇戴bra既需要[sosad]
利申 一直都冇戴bra [sosad]
我冇講過 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)
稻葉熊仔糖 3970日
見到前面有講棉條
其實大家覺得唔舒服係因為塞得唔夠入[bomb] 或者角度唔0岩#no#
如果有用過有導管個隻
大概會度到,支棉條實際位置應該距離入口大約一支棉條長度
另外塞入既角度應該要稍為向後(?)
說明書有講企係度塞既話,彎腰或者棟高一隻腳塞入去會易d
所以用棉條,點都要買有導管既,尤其新手

雖然唔係每次黎都會用
但真心覺得棉條係人類偉大發明#adore#
盜雷絲 3970日
見到前面有講棉條
其實大家覺得唔舒服係因為塞得唔夠入[bomb] 或者角度唔0岩#no#
如果有用過有導管個隻
大概會度到,支棉條實際位置應該距離入口大約一支棉條長度
另外塞入既角度應該要稍為向後(?)
說明書有講企係度塞既話,彎腰或者棟高一隻腳塞入去會易d
所以用棉條,點都要買有導管既,尤其新手

雖然唔係每次黎都會用
但真心覺得棉條係人類偉大發明#adore#

如果D血係一舊舊,佢索唔索到?
磨筒 3970日
本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]


肥底如果減得啱 瘦返就會keep到個波
利申 e


有肉地但唔係肥[sosad][sosad]
上半身32碼但下半身34


我上半身32但下半身36 :~(
上半身呃得下人 [sosad]
大飛豬 3970日
圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P

43:-(

嘩 我就太細 細你10個碼[sosad]
陸個點 3970日
絲打們知唔知邊到有染深藍?hair product賣
盜雷絲 3970日
圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P

43:-(

嘩 我就太細 細你10個碼[sosad]

33碼?點買鞋?@_@ @_@ @_@
冇拎用架你 3970日
43:-(

嘩 我就太細 細你10個碼[sosad]

33碼?點買鞋?@_@ @_@ @_@


係咪要童裝 [sosad] [sosad]
K.Bryant~ 3969日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右
溫尚翊大學 3969日
啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折 [bomb] 又洗錢
豚妹 3969日
話說我想染番黑個頭
聽問有無邊間髮型用品舖既染髮劇推介?
(之前漂過)
Ellis_ 3969日
我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)


我23啦 :~( 如果都係唔得就算啦 :-(
人事已盡聽天由命 :-(
妮可妮可妮 3969日
啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折 [bomb] 又洗錢



絲打可唔可以講下dr wu有咩效果 :O
係呢個post都見到唔少絲打講dr wu[sosad]
MnM'S 3969日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)

我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架:-(
最後一次升cup係中二,平變a:-( :~(
我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇:-(
廢達拿 3969日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)

我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架:-(
最後一次升cup係中二,平變a:-( :~(
我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇:-(

好現實亦好殘酷咁講 係基因[sosad]
由細到大我體質同身形都同老母8成似
唯一一樣唔同係我老母後生靚過我好多:-( [banghead]
上線用戶數量 3969日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)

我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架:-(
最後一次升cup係中二,平變a:-( :~(
我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇:-(

20歲,去左英國一年D變E
咪望啦Hi 3969日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]

我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助
聽講豆類瓜類都會大波
最重要係咪向左走向右走亂減肥
均勻營養對發育先最重要
真係唔夠瘦咪之後再減囉

利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#[sosad]


我17但6年冇高過[sosad][sosad]
我諗飲奶對我冇乜用

我一直都勁飲奶…
小6開始冇高過…淨係大波[sosad]

唔記得講
FYI
我最後一次升cup係22歲O:-)

我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架:-(
最後一次升cup係中二,平變a:-( :~(
我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇:-(

20歲,去左英國一年D變E

16歲 得b左右,食青瓜有冇用?
溫尚翊大學 3969日
啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折 [bomb] 又洗錢



絲打可唔可以講下dr wu有咩效果 :O
係呢個post都見到唔少絲打講dr wu[sosad]

dr wu 都係出名杏仁酸同保濕
好多人都買佢個枝杏仁酸 不過我冇用過所以唔知點
之前用過dr wu 枝藍色既toner 超保濕#good# #good# #good# #good#
我乾肌 呢枝冬天用都夠保濕
不過萬寧好似唔見有 巴黎草莓好似見過
今次買左佢枝保濕精華黎試:)
跳到頁尾