[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Smoosh 3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P


41 #yup#

我170cm著39碼....
你地幾高? [sosad]
廢達拿 3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P


41 #yup#

我170cm著39碼....
你地幾高? [sosad]

160cm
38/39[sosad]
大飛豬 3969日
33碼?點買鞋?@_@ @_@ @_@

買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化[sosad] 少著運動鞋 但運動鞋都係童裝就搞掂

絲打幾高[shocking] 我着得落35都令啲朋友好驚訝

我158呀:~( 160都冇
Willfulness 3969日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]
本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大
本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]
唔明點解大家要E咁大[sosad] 太重腰骨痛,又容易墜 買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左:~( 個人認為C, D應該都好夠 btw 係台灣買過矯型BRA 超正 利申:F [sosad]
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e
Ellis_ 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇
廢達拿 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]
廢達拿 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]

同埋亞洲人要事業就要push
因為普遍比較八字 我有D都要push
比起d鬼妹fd 若果兩個都唔push 佢B望落仲飽滿過我 親身經歷過[sosad]
鬼妹B cup戴冇墊bra都有事業 亞洲人就算D都未必有
吹勁漲[sosad]
一釐米 3969日
岩岩去完秦國返黎曬黑左 :~( 本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 :-(
絲打們有無咩美白精華/mask推介 :~( :~( :~(

#adore# #adore# #adore#

cheap野用森田藥妝mask#yup#
我之前番工落地盤個人黑左勁多[banghead]
呢幾日連續ful番有少少好轉:D


Thanks #adore# #adore#
話說尋日買左olay美白mask試 點知塊mask勁厚 :o)
workbeach 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]


155 得32C 真心表示唔夠[sosad]可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋:o):o)
廢達拿 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]


155 得32C 真心表示唔夠[sosad]可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋:o):o)

腰幼會顯得波大 練下條幼
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦[sosad]
廢達拿 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]


155 得32C 真心表示唔夠[sosad]可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋:o):o)

腰幼會顯得波大 練下條
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦[sosad]
公主病病人 3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P


41 #yup#

我170cm著39碼....
你地幾高? [sosad]

160cm
38/39[sosad]

163cm 41/42:~(
天線低低BB 3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P


41 #yup#

我170cm著39碼....
你地幾高? [sosad]

160cm
38/39[sosad]

163cm 41/42:~(

162cm 40:-(
秘制話梅 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]


155 得32C 真心表示唔夠[sosad]可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋:o):o)

腰幼會顯得波大 練下條腰
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦[sosad]


其實已經有好多資料話?32/34/36唔只係指背脊厚度
佢地係上胸圍 (in inch)
係背脊加胸 最高一點
所以34c係大過32c

而38a其實都有波架啦
只係佢下胸圍大
先搞到cup數細
因為cup數係 上胸圍減下胸圍(cm)
差10cm係a cup
12.5 = b
15 = c. etc

以上我係wacoxl個網
有一版叫內衣小知識個page都學返黎
絲打們快?去學野啦#yup#
變身先 3969日
160cm
38/39[sosad]

163cm 41/42:~(

162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶
廢達拿 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先[sosad]


155 得32C 真心表示唔夠[sosad]可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋:o):o)

腰幼會顯得波大 練下條腰
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦[sosad]


其實已經有好多資料話?32/34/36唔只係指背脊厚度
佢地係上胸圍 (in inch)
係背脊加胸 最高一點
所以34c係大過32c

而38a其實都有波架啦
只係佢下胸圍大
先搞到cup數細
因為cup數係 上胸圍減下胸圍(cm)
差10cm係a cup
12.5 = b
15 = c. etc

以上我係wacoxl個網
有一版叫內衣小知識個page都學返黎
絲打們快?去學野啦#yup#

又學到野#yup#
無言歌 3969日
絲打有冇好用bb cream推介?
因為仲有d瘡係面唔想化太多妝
但係又想遮下
想要遮暇高d遮暗瘡印[banghead]
貴d都ok架
Willfulness 3969日
有無補濕既gel推介?
想當面霜用
利申乾肌
筆直~300
(窮學生:-( )
劍雄 3969日
160cm
38/39[sosad]

163cm 41/42:~(

162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck
豚妹 3969日
162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck


160, 39碼
好彩都仲買到女裝鞋
希望隻腳唔好再大落去 [sosad]
紅豆年糕 3969日
160cm
38/39[sosad]

163cm 41/42:~(

162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck

168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(
我係方丈 3969日
其實D石頭瘡(成幾個星期先好果D)
各位絲會點搞#adore# #adore#

有冇辦法可以趁佢未發到一大粒
跟著消滅左佢 / 等佢唔好發上來#adore# #adore#
變身先 3969日
168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck

168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41
Smoosh 3969日
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(

我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d
公主病病人 3969日
168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck

168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41

有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴
款都算女仔 有d款去到42
跳到頁尾