M.a.c係咪唔好用,咁少人講護膚品有用佢,幾好用
買過隻有導管嫁啦 塞到只係填平左實痛我都係,死塞爛塞先填平咗個窿你塞到幾入?? 我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線 但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面
studio fix powder foundationM.a.c係咪唔好用,咁少人講護膚品有用佢,幾好用
絲打你pm我啦有興趣我仲有支全新primer係度有冇用過primer time? 有d心郁郁想試我有用primer time 去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉 唔知係我技術問題定點 不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油 之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕 有冇絲打接收?
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩搽上手比你試下個texture掛
肌研極潤D PRODUCTS點睇 想試下佢藥用綠色果隻化妝水肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印 利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子? 香港有冇專櫃開架之類Ig shop有化妝新手唔係好識d牌子 我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜 D色好靚,但想試上手/咀, 所以想知呢個牌子香港有冇
有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。我都想試 專櫃黎講 個價好平
想問bobbi brown 眼線gel 專門店要眼線gel + 掃分開買 同呢盒有咩分別破你膠處 (笑)https://www.bonjourhk.com/main/product_detail.aspx?id=1000216&cat=1100&subcat=1010&sku=BOB164187&lang=tc&
媽媽用過佢個試用裝之後係咁要我送俾佢有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。我都想試 專櫃黎講 個價好平
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋41碼有d難放喎Dr Martens Women's 1460 White Smooth Leather Size 41 100%正貨全新 淨係室內試著過 HK$700 即售 可pm電話睇實物圖 出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人 追開po 知呢度多絲打先會賣廣告
係韓國化妝品專賣店公司0既自家品牌 香港無專門店有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類Ig shop有化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇
唔該晒係韓國化妝品專賣店公司0既自家品牌 香港無專門店有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類Ig shop有化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇
所有礦物粉都可以咁做?通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我有間代購搵開除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟 個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦 唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑無記錯係日本掃 但都係made in chinaBtw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
都唔知嬲好定笑好勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩搽上手比你試下個texture掛不過kiehls真係比好多sample 次次入去買野佢都會比幾包
有無神人絲打識用luna既粉底我有用佢個粉底膏我試左好多次唔同上法都fail 又話追色(老母d朋友係咁講) 我都仲係太白
唔知係咪我問題 我覺得rt掃一d都唔好用岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
我用playtex有導管㗎買過隻有導管嫁啦 塞到只係填平左實痛我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線 但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面我都係,死塞爛塞先填平咗個窿