[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
咸濕枕頭 3970日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉


唔知係咪我問題 我覺得rt掃一d都唔好用 [banghead]買過枝碎粉掃 好吉面 從此唔想再買 elf仲好用 #ng#

我都係淘寶百零蚊買?羊毛掃[sosad]
變身先 3970日
想個胸大d 除左隆之外仲有冇方法 :~(
MnM'S 3970日
想個胸大d 除左隆之外仲有冇方法 :~(

如果你係遺傳ipad就可以慳返#bye#
我就係例子#bye#
你都唔明 3970日
有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。


我都想試
專櫃黎講 個價好平#yup#

媽媽用過佢個試用裝之後係咁要我送俾佢[sosad]
佢總結係薄,好推但好好遮瑕力

今日就去試下先。。
應該都會買
比悲傷更悲傷 3970日
我想問有無絲打知有無乜野產品,
可以去到眼底?粒粒#adore#
其實點分係油脂粒同暗粒#adore##adore#
MnM'S 3970日
有冇人用過clinique既foundation?新手想試下。。


我都想試
專櫃黎講 個價好平#yup#

媽媽用過佢個試用裝之後係咁要我送俾佢[sosad]
佢總結係薄,好推但好好遮瑕力

今日就去試下先。。
應該都會買

邊隻黎?適合咩皮膚用??
變身先 3970日
balina co 支 cc好唔好用 ?

油人 偏白 頸、身白過面 [sosad]
變身先 3970日
想個胸大d 除左隆之外仲有冇方法 :~(

如果你係遺傳ipad就可以慳返#bye#
我就係例子#bye#


我都有b 但想要c :~(
您知 3970日
balina co 支 cc好唔好用 ?

油人 偏白 頸、身白過面 [sosad]

韓國野通常好潤
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]
上線用戶數量 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶
沒有西的蘭花 3970日
balina co 支 cc好唔好用 ?

油人 偏白 頸、身白過面 [sosad]

韓國野係油人禁區[sosad]
我混油,鍾意乾濕texture: lup到痴線,買貨size送左sample, 用左次sample已經中伏,貨size擺埋櫃底:o) :o)
Ellis_ 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


+1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]
您知 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃
Ellis_ 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


+1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]


btw按摩有冇用 [sosad]但我好鬼懶
Willfulness 3970日
d斑點先可以整走? :~(

我都成面斑xx(
如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術
http://m.http://www.youtube.com/watch?v=vn1N0qx98aM

利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒[banghead]
雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉[sosad][sosad] 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉[sosad][sosad][sosad]


聽人講有斑就冇暗瘡? [sosad]

我又真係不嬲都無暗瘡 幾個月先可能有一粒#yup#
加上我乾肌
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]
workbeach 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

係邊買#hehe#
我都好想買[sosad]
廢達拿 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


+1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#
我係用家 3970日
Log on d化妝護膚品好唔好用?
睇雜誌睇到Epure枝美白精華好似唔錯。 :P
workbeach 3970日
balina co 支 cc好唔好用 ?

油人 偏白 頸、身白過面 [sosad]

韓國野係油人禁區[sosad]
我混油,鍾意乾濕texture: lup到痴線,買貨size送左sample, 用左次sample已經中伏,貨size擺埋櫃底:o) :o)


油人#bye# 用白一度既粉底好過啦
一釐米 3970日
岩岩去完秦國返黎曬黑左 :~( 本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 :-(
絲打們有無咩美白精華/mask推介 :~( :~( :~(
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]


btw按摩有冇用 [sosad]但我好鬼懶


聽講俾bf按好work
但冇bf:o):o)
supplement 多數係雌激素,會易有乳癌
廢達拿 3970日
有冇絲打有曬太陽習慣
我想曬到鍾舒漫咁[sosad]
大約曬幾耐開始有效果?
要點樣keep住唔好白返?
#adore#
跳到頁尾