[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Ellis_ 3971日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉
男人信甚麼 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw


混合偏油: 冬天good, too oily for summer xx(
小黑人 3971日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉


我都有粉痕同小小甩毛
咸濕枕頭 3971日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正


有冇用過primer time?
有d心郁郁想試


我有用primer time
去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉 [banghead]
用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉
唔知係我技術問題定點 :-(
不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油

我仲有支全新primer係度[banghead]
之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕:~(
有冇絲打接收?
上線用戶數量 3971日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉


我都有粉痕同小小甩毛

made in china差唔多啦[sosad]
想不到吧? 3971日
d斑點先可以整走? :~(

我都成面斑xx(
如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術
http://m/.http://www.youtube.com/watch?v=vn1N0qx98aM

利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒[banghead]
雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉[sosad][sosad] 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉[sosad][sosad][sosad]


聽人講有斑就冇暗瘡? [sosad]


唔知係咪轉左工壓力大左。生左好多係左面太陽穴同左邊面
龍陽之辟 3971日
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩 [sosad]
日理萬Gay 3971日
http://m.kiehls.com.hk/images/uploaded/product/201503171501231868_cf_image.jpg


依個好唔好用 #adore#dw


混合偏油: 冬天good, too oily for summer xx(


我覺得呢隻只適合冬天用,夏天用太lup
日理萬Gay 3971日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄肌美洗面


我一用佢支化妝水第二日就即刻爆粒粒
小黑人 3971日
有冇用過primer time?
有d心郁郁想試


我有用primer time
去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉 [banghead]
用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉
唔知係我技術問題定點 :-(
不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油

我仲有支全新primer係度[banghead]
之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕:~(
有冇絲打接收?


有興趣 :P
直搗長隆 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處
MnM'S 3971日
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩 [sosad]

搽上手比你試下個texture掛[sosad]
沒有西的蘭花 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢?女人?我都唔知?邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過?陣頂唔順蚊返出?,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

我用都唔敢用,諗都打冷震[sosad]
MnM'S 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(
直搗長隆 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(


我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(
MnM'S 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(


我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(

你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿:-( [banghead]
上線用戶數量 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(


我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(

我係處,運動需要之前試過買,塞都塞唔入:o) 我已經對住塊鏡係咁試
Ellis_ 3971日
救命 :-( :-(
雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好
我今日第一次買綿條(playtex)
跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦
但係塞入去已經覺得好唔舒服
跟住一路有異物感
過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛
但係已經跟足說明書用 :~( :~( :~( :~(
利申:非處

棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(


我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(

你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿:-( [banghead]

我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線
但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面:~(
直搗長隆 3971日
棉條唔同啪啪啪[sosad]
我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服xx(


我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(

你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿:-( [banghead]


我都係填平咗個窿就塞唔到更入
依家下面係咁想吱返個綿條出嚟咁
唔知你明唔明 xx(
直搗長隆 3971日
我上網睇啲人講到好輕鬆咁,
我啱啱又試多次
個感覺都係好唔舒服 :-(

你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿:-( [banghead]

我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線
但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面:~(


我都係,死塞爛塞先填平咗個窿 :-(
哦哈唷 3971日
點搽mascara先可以根根分明? :~(

cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明


唔該哂 #adore# 搵日去買
早幾日買左枝mj 啲毛毛會跌落塊面度 [sosad]
我係用家 3971日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講 #ng#
上線用戶數量 3971日
點搽mascara先可以根根分明? :~(

cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明


唔該哂 #adore# 搵日去買
早幾日買左枝mj 啲毛毛會跌落塊面度 [sosad]

mj好難卸[sosad]
正乞衣 3970日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講 #ng#

淨係用侉既brow gel[sosad]
其實係好少用佢既野唔知好無用
上線用戶數量 3970日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講 #ng#

護膚品有用佢,幾好用
跳到頁尾