Ellis_
3970日
M.a.c係咪唔好用,咁少人講
護膚品有用佢,幾好用
居然 總覺得化妝品為主既牌子出既護膚品唔會好得去邊 ![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你塞到幾入??
我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿![]()
我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線
但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面
我都係,死塞爛塞先填平咗個窿


有冇用過primer time?
有d心郁郁想試
我有用primer time
去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉
用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉
唔知係我技術問題定點
不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油
我仲有支全新primer係度![]()
之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕![]()
有冇絲打接收?
有興趣

勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩
搽上手比你試下個texture掛
不過kiehls真係比好多sample肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水![]()
同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印![]()
利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面
以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇

有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?
香港有冇專櫃開架之類![]()
化妝新手唔係好識d牌子
我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜
D色好靚,但想試上手/咀,
所以想知呢個牌子香港有冇![]()
![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
想問bobbi brown 眼線gel
專門店要眼線gel + 掃分開買
同呢盒有咩分別
https://www.bonjourhk.com/main/product_detail.aspx?id=1000216&cat=1100&subcat=1010&sku=BOB164187&lang=tc&
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖
出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人
追開po 知呢度多絲打先會賣廣告
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類Ig shop有化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇
![]()
![]()
![]()
有冇絲打知道 aritaum呢個牌子?香港有冇專櫃開架之類Ig shop有化妝新手唔係好識d牌子我見ig有post話有隻 aritaum color lasting tint唇蜜D色好靚,但想試上手/咀,所以想知呢個牌子香港有冇
![]()
![]()
![]()
係韓國化妝品專賣店公司0既自家品牌
香港無專門店

我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳![]()
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉![]()
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦
我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既![]()
係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original
通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉

岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑![]()
Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
![[sosad]](/faces/sosad.gif)




勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩
搽上手比你試下個texture掛不過kiehls真係比好多sample
次次入去買野佢都會比幾包
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有無神人絲打識用luna既粉底![]()
我試左好多次唔同上法都fail![]()
又話追色(老母d朋友係咁講)
我都仲係太白
(姐係好似氣墊粉個殻不過入面係粉底膏黎)
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑![]()
Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉
買過枝碎粉掃 好吉面 從此唔想再買 elf仲好用 