你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試tarte係香港無門市架,想試既要去水貨鋪
樓上有絲打提到fresh支大豆洗面 搞到依家燒著咗Push想知佢地嘅成分如何 啱唔啱敏感加暗瘡肌嘅人用? 頭先上咗cosdna搵,見到都有幾多chemical下
你地講到BM咁好 搞到好想試你想試我可讓set complexion俾你
1028 miss hana新出盒遮瑕 好似ipsa 個盒搭單一問sofina base台灣有咩必買
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎我有間代購搵開love係 唔會再去hk專櫃買一見到用殘體字真係原來大家都有同感 workbeach絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟
邊到買到love liner我有黑色多左 你啱唔啱
我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我有間代購搵開除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟 個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦
係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我有間代購搵開除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟 個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦 唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既
係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦 唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既
我想買啡色 Thanks 你係邊買嫁邊到買到love liner我有黑色多左 你啱唔啱
日本我想買啡色 Thanks 你係邊買嫁邊到買到love liner我有黑色多左 你啱唔啱
絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平照講都ok Fingerplaza 好似幾多絲打搵佢介唔介意pm我我有間代購搵開love係 唔會再去hk專櫃買一見到用殘體字真係原來大家都有同感 workbeach絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 唔想幫襯專櫃
絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平照講都ok Fingerplaza 好似幾多絲打搵佢介唔介意pm我我有間代購搵開love係 唔會再去hk專櫃買一見到用殘體字真係原來大家都有同感 workbeach絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 唔想幫襯專櫃 我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生
fingerplaza同luxbeauty已經係呢個post紅爆絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平照講都ok Fingerplaza 好似幾多絲打搵佢介唔介意pm我我有間代購搵開love係 唔會再去hk專櫃買一見到用殘體字真係原來大家都有同感 workbeach絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 唔想幫襯專櫃 我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~
認真mode 有無邊隻toner 好用 求推介clarin橙樽
你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生 有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)
Brow kit 我都想買呀..不過我知我一定唔識用...依家用緊CONTOUR KIT,一用就愛上佢~我今次買咗Dip brow 同eyeliner Brush絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平照講都ok Fingerplaza 好似幾多絲打搵佢介唔介意pm我我有間代購搵開love係 唔會再去hk專櫃買一見到用殘體字真係原來大家都有同感 workbeach絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 唔想幫襯專櫃 我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~ 我有用abh Brow pomade 仲買左 set Brow kit 到左未去拎