[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Ellis_ 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)

你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


你係皮膚油所以生 ???
我係內分泌壓力個啲 做咩都冇用 :o)
睇過排中醫好貴又麻煩又慢見效 [sosad]
我係方丈 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)

你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


你係皮膚油所以生 ???
我係內分泌壓力個啲 做咩都冇用 :o)
睇過排中醫好貴又麻煩又慢見效 [sosad]

我睇左西醫
開左好多包消炎藥

唔知有冇用
不過唔敢玩A酸
而且我未去到爛面火山級數[sosad]
牛奶吸管 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)

你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)
男人信甚麼 3972日
你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試 #adore#

tarte係香港無門市架,想試既要去水貨鋪


我知,就係想問邊間水貨鋪有 [sosad]
螢光魷魚 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)

你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)

同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO+(某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先
hashtag 3972日
你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試 #adore#

搭單問 想買bb 隻corrector 同concealer
有冇絲打用過#hoho#
Ellis_ 3972日
你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)

同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO+(某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先


:~(絲打同我一樣 等我去望望先
摺你就輸成世 3972日
你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)

同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先


:~(絲打同我一樣 等我去望望先

我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子[sosad]個牌子係La Roche Posay:)因為我都有用#yup#
變身先 3972日
同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先


:~(絲打同我一樣 等我去望望先

我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子[sosad]個牌子係La Roche Posay:)因為我都有用#yup#


之前派試用 未開 咁勁真係要試下 :O
日久見人參 3972日
石頭瘡可以用gel plus 好似都幾work :)
哦哈唷 3972日
點搽mascara先可以根根分明? :~(
workbeach 3972日
點搽mascara先可以根根分明? :~(


用好D既掃同用梳#yup#
Ellis_ 3972日
點搽mascara先可以根根分明? :~(


用好D既掃同用梳#yup#


:o)易dup先難搞...
暫時用過得kiss me同canmake新出個隻唔會dup
但前者要另外落怕麻煩同有啲溶
後者會跌啲纖維毛毛落塊面度 [sosad]
同開左一個月之後都會dup :o)
0A0A0 3972日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#
螢光魷魚 3972日
你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)

同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先


:~(絲打同我一樣 等我去望望先

我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子[sosad]個牌子係La Roche Posay:)因為我都有用#yup#

我驚比人話我賣廣告[sosad] [sosad] 你用緊邊款丫?我見佢支嘢幾有用想試埋佢地其他嘢,有冇推介?[bomb]
上線用戶數量 3972日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum
上線用戶數量 3972日
點搽mascara先可以根根分明? :~(

cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明
0A0A0 3972日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#
MnM'S 3972日
你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...


完全明白xx(
成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒
以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛:o)
講到我特登搞到自己爛面咁

但佢所講既“以前”都成五六年前:o)

同我老母講嘢一勁樣:o)又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡
我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點
之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係xx( xx(
我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡[yipes] 勁感動 不過搽一pat會拿拿地[sosad] 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先


:~(絲打同我一樣 等我去望望先

我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子[sosad]個牌子係La Roche Posay:)因為我都有用#yup#

我驚比人話我賣廣告[sosad] [sosad] 你用緊邊款丫?我見佢支嘢幾有用想試埋佢地其他嘢,有冇推介?[bomb]

呢到唔怕開牌子名,基本上冇打手#yup#
duo 對我一d用都冇,唔係平所以逼住用哂佢[banghead]
磨筒 3972日
有無邊隻eyecream去紋有效 :~(
戴得con多又多左條
利申20頭咋 :~(
workbeach 3972日
有無邊隻eyecream去紋有效 :~(
戴得con多又多左條
利申20頭咋 :~(


budget ?[sosad]
上線用戶數量 3972日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.html
磨筒 3972日
有無邊隻eyecream去紋有效 :~(
戴得con多又多左條
利申20頭咋 :~(


budget ?[sosad]


幾百蚊
MullerBB 3972日
有冇絲打會搞個blog/google from 去list低絲打們推薦用咩???
想搵自己想知個樣野追post追得好辛苦[sosad] :o)

btw 依家用緊the blam既bb cream#yup# 覺得幾好用
屎忽痕想買bb cushion , 有冇絲打用過 秀雅韓既bb cushion
見到係金屬氣墊好似感覺上衛生d:O
0A0A0 3972日
[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

[我是巴打]#cn#
我左邊面有條睡紋(靜態紋):~(
愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼):-(
有左五年但之前短同唔明顯 @_@
平日無咩護膚只係洗面奶:o)
呢幾日去萬寧買支Loreal面霜[sosad]

利申20歲:o)
求救#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

no7 intense serum

more details pls#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.html

for mens is ok???_? ?_?
#adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#
跳到頁尾