workbeach
3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正



乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
Fresh個大豆洗面好好用啊
其實真係需要用咁貴既洗面咩![]()
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷
成份好既洗面都唔一定貴既![]()
外國d開架都好多係天然
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)

琴日同fd去咗奧海城間lush行,個ba姐姐好好人,明知我哋都是齋睇唔買,佢都叫我地任試啲產品
想問下lush啲產品啱唔啱暗瘡加敏感肌嘅人用?佢地啲產品都幾重香料味



我又冇白色邊喎![]()
我都無
我無![]()
![]()
我係因為成日凝住個咀搽左tint in oil所以唔敢lam唇 搞到易有白邊唔識講 已經Seven過幾次 比男朋友笑過
![]()
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
我liquid同original都有買 覺得冇咩特別
我見有人話好厚又唔貼先買original琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
你個粉係指碎粉定foundation?![]()
我有2 盒人地送:
1.READY Touch Up Veil Broad Spectrum Spf 15
2. Mineral Veil
其實有咩分別?![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Fresh個大豆洗面好好用啊
其實真係需要用咁貴既洗面咩![]()
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷
成份好既洗面都唔一定貴既![]()
外國d開架都好多係天然
成份好唔等於料靚
天然又唔等於好用
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
我liquid同original都有買 覺得冇咩特別
係咪要我買埋ready我見有人話好厚又唔貼先買original
不過係耐左有少少浮bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products
已經完全唔想買佢地啲野...
同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9
係 唔會再去hk專櫃買


bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products
已經完全唔想買佢地啲野...
同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9
係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有無討論過1028
覺得點?![]()
岩岩未打哂多手禁回覆
佢d粉餅幾好 細細個帶出街補都方便

係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
介唔介意pm我![]()
![]()
唔想幫襯專櫃
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
你個粉係指碎粉定foundation?![]()
我有2 盒人地送:
1.READY Touch Up Veil Broad Spectrum Spf 15
2. Mineral Veil
其實有咩分別?![]()

琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

![[sosad]](/faces/sosad.gif)