[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
workbeach 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
workbeach 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷

成份好既洗面都唔一定貴既[sosad]
外國d開架都好多係天然[sosad]


成份好唔等於料靚[sosad][sosad]
天然又唔等於好用:o)
workbeach 3973日
琴日同fd去咗奧海城間lush行,個ba姐姐好好人,明知我哋都是齋睇唔買,佢都叫我地任試啲產品:D

想問下lush啲產品啱唔啱暗瘡加敏感肌嘅人用?佢地啲產品都幾重香料味


lush 雖然好多人但D ba#good##good##good#
問我有沒有 3973日
我又冇白色邊喎 [sosad] [sosad]


我都無 [sosad]


我無 [sosad] [sosad] [sosad]


我係因為成日凝住個咀搽左tint in oil所以唔敢lam唇 搞到易有白邊 [sosad] 唔識講 已經Seven過幾次 比男朋友笑過 [banghead] [sosad]

我係BA試上嘴 我冇買oil買左lipstick
翻到屋企就見到個嘴原來咁Seven有白邊[banghead]
好彩冇買到[sosad]
係咪因為我多口水[banghead]
慳娜 3973日
搭單一問#yup#
台灣有咩必買:P
妮可妮可妮 3973日
搭單一問#yup#
台灣有咩必買:P


sofina base#yup# #yup#
Ellis_ 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正


fuck我liquid同original都有買 覺得冇咩特別
係咪要我買埋ready :-( 我見有人話好厚又唔貼先買original
豆男神 3973日
搭單一問#yup#
台灣有咩必買:P


sofina base#yup# #yup#


天山雪蓮mask :P :P
沒有西的蘭花 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

你個粉係指碎粉定foundation??_?
我有2 盒人地送:
1.READY Touch Up Veil Broad Spectrum Spf 15
2. Mineral Veil
其實有咩分別?[sosad] [sosad]
Ellis_ 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

你個粉係指碎粉定foundation??_?
我有2 盒人地送:
1.READY Touch Up Veil Broad Spectrum Spf 15
2. Mineral Veil
其實有咩分別?[sosad] [sosad]


應該一係蜜粉餅 二係碎粉
btw礦物定妝粉用少少已經好乾爽 好鐘意呢點 [sosad]
MnM'S 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷

成份好既洗面都唔一定貴既[sosad]
外國d開架都好多係天然[sosad]


成份好唔等於料靚[sosad][sosad]
天然又唔等於好用:o)

其實塊面見到有好轉就ok啦[sosad]
chemicals多但係有幫助d人都係照用[sosad]
workbeach 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正


fuck我liquid同original都有買 覺得冇咩特別
係咪要我買埋ready :-( 我見有人話好厚又唔貼先買original

ready 好貼[sosad]不過係耐左有少少浮
反而 original D 色唔夠實 coverage 唔夠高
Bareskin 就好易kick係死皮到
您知 3973日
有無討論過1028
您知 3973日
有無討論過1028

覺得點?[photo]
岩岩未打哂多手禁回覆:o)
豆男神 3973日
有無討論過1028

覺得點?[photo]
岩岩未打哂多手禁回覆:o)


佢d粉餅幾好 細細個帶出街補都方便 :D
抱歉小姐 3973日
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products xx(
已經完全唔想買佢地啲野...

同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9


fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#
workbeach 3973日
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products xx(
已經完全唔想買佢地啲野...

同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9


fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
您知 3973日
有無討論過1028

覺得點?[photo]
岩岩未打哂多手禁回覆:o)


佢d粉餅幾好 細細個帶出街補都方便 :D

我之前試過佢個粉底液,磨沙玻璃樽個款
乾到核爆[bomb]
佢實在有太多款,有人話正有人話唔好
都唔知邊款先岩用

呢排買左新出個隻保濕cc cream,未用住
希望唔係伏:~(
抱歉小姐 3973日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#
workbeach 3973日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]
小黑人 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

你個粉係指碎粉定foundation??_?
我有2 盒人地送:
1.READY Touch Up Veil Broad Spectrum Spf 15
2. Mineral Veil
其實有咩分別?[sosad] [sosad]


我係講緊foundation
但個碎粉都有買都覺得好正 :P
小黑人 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正

#hehe##hehe##hehe#
乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正


有冇用過primer time?
有d心郁郁想試
禾系紅絲 3973日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]
俏安娜 3973日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]


想買佢d amika #love#
WilshereJack 3973日
樓上有絲打提到fresh支大豆洗面 搞到依家燒著咗[bomb]
想知佢地嘅成分如何 啱唔啱敏感加暗瘡肌嘅人用?
頭先上咗cosdna搵,見到都有幾多chemical下
跳到頁尾