[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
俏安娜 3973日
有冇d防曬係防班唔防黑 :-(
我面同身唔同色
男人信甚麼 3972日
你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試 #adore#
精密捕處 3972日
你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試 #adore#

tarte係香港無門市架,想試既要去水貨鋪
秘制話梅 3972日
你地講到BM咁好
搞到好想試#cn#
WilshereJack 3972日
樓上有絲打提到fresh支大豆洗面 搞到依家燒著咗[bomb]
想知佢地嘅成分如何 啱唔啱敏感加暗瘡肌嘅人用?
頭先上咗cosdna搵,見到都有幾多chemical下



Push:)
TAPPY 3972日
你地講到BM咁好
搞到好想試#cn#


你想試我可讓set complexion俾你 [sosad]
之前為左返工買左set諗住返工會日日化
但我懶得濟,除左返工第一日之後都冇用過 [sosad]
變身先 3972日
邊到買到love liner :~(
變身先 3972日
搭單一問#yup#
台灣有咩必買:P


sofina base#yup# #yup#


1028
miss hana新出盒遮瑕 好似ipsa 個盒
Willfulness 3972日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z
豪子 3972日
邊到買到love liner :~(


我有黑色多左
你啱唔啱 [sosad]
Ellis_ 3972日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]
workbeach 3972日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original
Ellis_ 3972日
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original


[sosad]聽日試下先 超樣衰地返工中 :o)
變身先 3972日
邊到買到love liner :~(


我有黑色多左
你啱唔啱 [sosad]

我想買啡色 Thanks
你係邊買嫁
豪子 3972日
邊到買到love liner :~(


我有黑色多左
你啱唔啱 [sosad]

我想買啡色 Thanks
你係邊買嫁


日本
MMM_moster 3972日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]


絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平[shocking]
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~#love#
我係方丈 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(
workbeach 3972日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]


絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平[shocking]
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~#love#

#hehe##hehe#
我有用abh Brow pomade
仲買左 set Brow kit
到左未去拎
男神經 3972日
認真mode 有無邊隻toner 好用
求推介
Ellis_ 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)
MnM'S 3972日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]


絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平[shocking]
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~#love#

fingerplaza同luxbeauty已經係呢個post紅爆[sosad]
以後開新post好應該放大 紅字share比冇追post既絲打[sosad]
也許只能如此 3972日
認真mode 有無邊隻toner 好用
求推介

clarin橙樽#good# 最近用緊,幾正
我係方丈 3972日
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN:-( :-(
係咪要睇下心理醫生:~( :~(


我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀? :o)
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)

你返工D人問下一句就算啦
我一番到屋企好向左走向右走煩
屋企人日日同木台 食飯問一次

問我做咩係咁爆瘡:o) :o)
我都廢事應機, 我點知姐[sosad]
問完又問,日日係咁LOOP...
MMM_moster 3972日
fuck係 唔會再去hk專櫃買

一見到用殘體字真係 xx( xx( xx(
原來大家都有同感 #kill#

work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪 ??? #adore# #adore#


我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester

介唔介意pm我 #adore# #adore# #hoho#
唔想幫襯專櫃 #ng#

照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢[sosad]


絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平[shocking]
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~#love#

#hehe##hehe#
我有用abh Brow pomade
仲買左 set Brow kit
到左未去拎


Brow kit 我都想買呀..不過我知我一定唔識用...依家用緊CONTOUR KIT,一用就愛上佢~我今次買咗Dip brow 同eyeliner Brush
獅子山齊士橙 3972日
想問bobbi brown 眼線gel
專門店要眼線gel + 掃分開買
同呢盒有咩分別?_?

https://www.bonjourhk.com/main/product_detail.aspx?id=1000216&cat=1100&subcat=1010&sku=BOB164187&lang=tc&
跳到頁尾