俏安娜
3973日
有冇d防曬係防班唔防黑 
我面同身唔同色

我面同身唔同色
係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟

我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳![]()
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉![]()
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦

![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳![]()
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉![]()
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦
我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既![]()
因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳![]()
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉![]()
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦
我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既![]()
係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original
聽日試下先 超樣衰地返工中 
係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
介唔介意pm我![]()
![]()
唔想幫襯專櫃
照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢

係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
介唔介意pm我![]()
![]()
唔想幫襯專櫃
照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢
絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平![]()
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~


有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN![]()
![]()
係咪要睇下心理醫生![]()

係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
介唔介意pm我![]()
![]()
唔想幫襯專櫃
照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢
絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平![]()
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇巴C一有暗瘡, 暗粒
成個人好DOWN![]()
![]()
係咪要睇下心理醫生![]()
我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒
返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?
有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左)
係 唔會再去hk專櫃買
一見到用殘體字真係![]()
![]()
![]()
原來大家都有同感
work女朋友絲打代購係講緊ig shop定其他鋪![]()
![]()
我有間代購搵開
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester
介唔介意pm我![]()
![]()
唔想幫襯專櫃
照講都ok
Fingerplaza
好似幾多絲打搵佢
絲打你介紹呢個ig比我買開個位ig仲平![]()
我都即刻搵你介紹呢個買anastasia beverly hills...我呢排愛上佢~~
我有用abh Brow pomade
仲買左 set Brow kit
到左未去拎
