點解唔直接過比明哥?你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦 正廢柴你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾 用whatsapp先大機會搞到奉狗奉仙你還左3000比明哥先好話我幫白卡明收數既offer仲存唔存在?
笑拎死人咩以上創話財仔邊日到期 話要傾我cap低晒 聽日我就WhatsApp果2間 報埋你個名同電話上去對資料 叫佢地小心d 仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返笑咗
白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫點解唔直接過比明哥?你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦 正廢柴你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾 用whatsapp先大機會搞到奉狗奉仙你還左3000比明哥先好話我幫白卡明收數既offer仲存唔存在?
下? 即係你當明哥恩人啦 第2個追就還,明哥就理拎得佢白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫點解唔直接過比明哥?你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦 正廢柴你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾 用whatsapp先大機會搞到奉狗奉仙你還左3000比明哥先好話我幫白卡明收數既offer仲存唔存在?
6000還6期佢又唔肯下? 即係你當明哥恩人啦 第2個追就還,明哥就理拎得佢白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫點解唔直接過比明哥?你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦 正廢柴你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾 用whatsapp先大機會搞到奉狗奉仙你還左3000比明哥先好話我幫白卡明收數既offer仲存唔存在?
對唔住,我唔識笑拎死人咩以上創話財仔邊日到期 話要傾我cap低晒 聽日我就WhatsApp果2間 報埋你個名同電話上去對資料 叫佢地小心d 仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返笑咗
係咪有人要搵人收數中介話佢有介紹
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎yahoo
係咪有人要搵人收數中介就壽味啦 lam左36000都搞我 好反骨中仲4話佢有介紹
7500做帛金比你父母炸 你學人收數收到連委托人既錢都棟埋 我點夠你黎啫 係咪?話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐
yes 奉狗同白卡明既恩緣我就唔理咁多啦 白卡明所托非人係佢失誤7500做帛金比你父母炸 你學人收數收到連委托人既錢都棟埋 我點夠你黎啫 係咪?話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐Kee~~~p拎住呀
PM PM係咪有人要搵人收數中介話佢有介紹
有冇興趣返part-time啊?奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎yahoo
而家你話無係冇人信ga冇呀 Hi你屎忽 得未呀?問長問短應該應該冇 只係海泓唔追即係全丹幫你還左海泓啦?唔知喎之前海泓追數 全丹冇理 點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?淆乜?我嚇大既 天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸 傻勁流!吓而家先嚟淆? 咁你真係very67唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架! 你又冇我身份證副本。。。 賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得 流血嗎下下要我還咁多根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢 即係我行咩手段都得啦比人大兩大就攬數
好拎驚呀係咪有人要搵人收數中介話佢有介紹
有冇天賀同百安whatsapp ?奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎yahoo
呢d叫鬼拍後尾枕而家你話無係冇人信ga冇呀 Hi你屎忽 得未呀?問長問短應該應該冇 只係海泓唔追即係全丹幫你還左海泓啦?唔知喎之前海泓追數 全丹冇理 點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?淆乜?我嚇大既 天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸 傻勁流!吓而家先嚟淆? 咁你真係very67唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架! 你又冇我身份證副本。。。 賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得 流血嗎下下要我還咁多根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢 即係我行咩手段都得啦比人大兩大就攬數
ok ar 有冇借據?有冇身份證副本?入數紀錄?你爭我錢然後fps比我唔得?PM PM係咪有人要搵人收數中介話佢有介紹
咁你係咪想反手揀第二個選項佢話13000/賣比收數佬 我當時選左13000 但事後諗番唔合理 高過9出十三歸 貴過收數佬佢依家爭騮蛇幾錢啊?
係呀咁你係咪想反手揀第二個選項佢話13000/賣比收數佬 我當時選左13000 但事後諗番唔合理 高過9出十三歸 貴過收數佬佢依家爭騮蛇幾錢啊?
我已經諗好點免費幫你做野 但我呢排唔得閒有冇興趣返part-time啊?奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎yahoo
白痴仔,自己攪勁人仲話人係咪有人要搵人收數中介就壽味啦 lam左36000都搞我 好反骨中仲4話佢有介紹