[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Mr.Slow 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg
創之足跡 13小時
傻勁流 13000?你話係就係?
密膠 13小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P


咁又唔好,嗱試吓我依個方法
叫流蛇做吓任務,例如落街去公廁大嗌:我係基佬呀
咁佢氹得你開開心心,先有動力還錢家嘛

呢個主意好#yup# #good#


做任務先有錢還呢個主意都幾創新:P
我建議加入另外兩間財仔, 仲可以邊個做得最好先拎到欠款#yup#

講到任務內容,就要靠發達契爺
939 13小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬

咁你係咪想反手揀第二個選項

係呀

第Auntie臭閪咩第
你都冇爭人錢第乜向左走向右走嘢選擇呀[noic]cl
金山巴打 13小時
用7500加三成黎計都只係9750!
有咩理由六個月內還13200啫


咁你又要?
給膠人 13小時
嗱 流sir 我今日係找唔到1000 對唔住

不如試吓


嗱 流sir 我係找唔到13000 對唔住


跟住搏佢唔記得冇咗回事:P


咁又唔好,嗱試吓我依個方法
叫流蛇做吓任務,例如落街去公廁大嗌:我係基佬呀
咁佢氹得你開開心心,先有動力還錢家嘛

呢個主意好#yup# #good#


做任務先有錢還呢個主意都幾創新:P
我建議加入另外兩間財仔, 仲可以邊個做得最好先拎到欠款#yup#

講到任務內容,就要靠發達契爺


佢契爺已經收番個offer #yup#
創之足跡 13小時
我就唔向左走向右走射你 鄭生
奉先 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

好的
聽日我返工好多野做
佢地又未必開
所以星期一
創之足跡 13小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎

yahoo#yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup#

有冇興趣返part-time啊?

我已經諗好點免費幫你做野
但我呢排唔得閒[sosad]
實際日期我過2日話你知
唔會有任何錢過我手

我又唔係爭你;-)
創之足跡 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

好的
聽日我返工好多野做
佢地又未必開
所以星期一

仲好呀 幫我通知財仔
心亂飛 13小時
我就唔向左走向右走射你 鄭生

而家最憎邊個?
1. 騮蛇
2. 鳳仙
3. 媽咪麵
4. 婚仔中介
創之足跡 13小時
點證明創係當時人?
放負者 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

好的
聽日我返工好多野做
佢地又未必開
所以星期一

仲好呀 幫我通知財仔

通知埋海泓啦 龍宮熱鬧啲好#yup#
939 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

好的
聽日我返工好多野做
佢地又未必開
所以星期一

仲好呀 幫我通知財仔


佢通知財仔
我通知全仔#yup#
創之足跡 13小時
最多全部唔Seven還
939 13小時
點證明創係當時人?

嚟喇!柏拉圖式問答比賽!
奉先 13小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

續數嘅係「百安」
仲要還嘅係「天賀」

https://upload.hkgolden.media/comment/bftosvar.51blzflhscp.lf0zhfmcroi.rsf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ou03jk3e.l52zavvnhhj.3cz0rc5hocm.qip.jpg

好的
聽日我返工好多野做
佢地又未必開
所以星期一

仲好呀 幫我通知財仔

通知埋海泓啦 龍宮熱鬧啲好#yup#

之前好似話佢主動話還叫佢俾個大數都無覆
唔使理啦[sosad]
LoveVictoria 13小時
最多全部唔Seven還

你覺得你幾時會比人斬死[sosad]cl
創之足跡 13小時
都係果句 欠債咪還錢囉
欠券咪還券
創之足跡 13小時
最多全部唔Seven還

你覺得你幾時會比人斬死[sosad]cl

死左仲好
創之足跡 13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚
莘辛學子 13小時
lm
放負者 13小時
都係果句 欠債咪還錢囉
欠券咪還券

你冇錢又冇券 講經[369]
奉先 13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚

係咪想用一分鐘中出佢
創之足跡 13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚

係咪想用一分鐘中出佢

老強
跳到頁尾