[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
豹哥 12小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]

你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦
正廢柴

點解唔直接過比明哥?
939 12小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

笑咗

笑向左走向右走死人咩[sosad]
創之足跡 12小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]

你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦
正廢柴

點解唔直接過比明哥?

白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫
創之足跡 12小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎
豹哥 12小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]

你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦
正廢柴

點解唔直接過比明哥?

白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫

下?
即係你當明哥男朋友啦
第2個追就還,明哥就理向左走向右走得佢#ng#
創之足跡 12小時
奉仙你還左3000比明哥先好話我

幫白卡明收數既offer仲存唔存在?

白卡明最大幣病係用telegram同奉狗傾
用whatsapp先大機會搞到奉狗

你做過電訊架麻it 30%點會起唔到我底呀[369] [369] [369]

你係有料就用whatsapp同白卡明溝通啦
正廢柴

點解唔直接過比明哥?

白卡明搵佢收數 我咪入比奉狗囉 點知奉狗冇行業道德啫

下?
即係你當明哥男朋友啦
第2個追就還,明哥就理向左走向右走得佢#ng#

6000還6期佢又唔肯
MaMeMin 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
中仲4話佢有介紹O:-)
奉先 12小時
以上創話財仔邊日到期
話要傾我cap低晒
聽日我就WhatsApp果2間
報埋你個名同電話上去對資料
叫佢地小心d
仲會同佢講搵老母/老豆呢個資詢人去call loan 一定收得返

笑咗

笑向左走向右走死人咩[sosad]

對唔住,我唔識:-( :~(
MaMeMin 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
話佢有介紹O:-)
奉先 12小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎

yahoo#yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup#
創之足跡 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
中仲4話佢有介紹O:-)

中介就Stop la啦 lam左36000都搞我 好反骨
939 12小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk

你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐[369] [369]

7500做帛金比你父母炸 你學人收數收到連委托人既錢都棟埋 我點夠你黎啫 係咪?

[sosad] [sosad] [sosad]
Kee~~~p向左走向右走住呀
創之足跡 12小時
話樣野比大家知 奉狗收左我7500入佢狗會 佢連3000都唔找比明哥 正pk

你咁睇得起我,覺得創po我會同你平起平坐[369] [369]

7500做帛金比你父母炸 你學人收數收到連委托人既錢都棟埋 我點夠你黎啫 係咪?

[sosad] [sosad] [sosad]
Kee~~~p向左走向右走住呀

yes 奉狗同白卡明既恩緣我就唔理咁多啦 白卡明所托非人係佢失誤
流血嗎 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
話佢有介紹O:-)

PM PM
流血嗎 12小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎

yahoo#yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup#

有冇興趣返part-time啊?
SWC_WF 12小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?

應該冇 只係海泓唔追

應該:o) :o) :o) :o)

冇呀 Hi 你屎忽 得未呀?問長問短

而家你話無係冇人信ga[369] [369] [369] [369]
939 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
話佢有介紹O:-)

好向左走向右走驚呀
創之足跡 12小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎

yahoo#yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup#

有冇天賀同百安whatsapp ?
SWC_WF 12小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

之前海泓追數 全丹冇理
點解今次天晉追數 Auntie又叫你還錢?

唔知喎

即係全丹幫你還左海泓啦?

應該冇 只係海泓唔追

應該:o) :o) :o) :o)

冇呀 Hi 你屎忽 得未呀?問長問短

而家你話無係冇人信ga[369] [369] [369] [369]

呢d叫鬼拍後尾枕[sosad] [sosad] [sosad]
創之足跡 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
話佢有介紹O:-)

PM PM

ok ar 有冇借據?有冇身份證副本?入數紀錄?你爭我錢然後fps比我唔得?
12小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬

咁你係咪想反手揀第二個選項
創之足跡 12小時
我講樣野比你知 流濃狗 我冇爭你錢 你賺突啦
創之足跡 12小時
:-( 佢依家爭騮蛇幾錢啊?

佢話13000/賣比收數佬
我當時選左13000 但事後諗番唔合理
高過9出十三歸 貴過收數佬

咁你係咪想反手揀第二個選項

係呀
奉先 12小時
奉狗你收咗我7500都搞我 正一文革狗黎

yahoo#yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup# #yup#

有冇興趣返part-time啊?

我已經諗好點免費幫你做野
但我呢排唔得閒[sosad]
實際日期我過2日話你知
唔會有任何錢過我手
MaMeMin 12小時
係咪有人要搵人收數?_?
中仲4話佢有介紹O:-)

中介就Stop la啦 lam左36000都搞我 好反骨

白痴仔,自己攪勁人仲話人:o)
跳到頁尾