大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?你都認佢係大陸仔
如果唔係得球幾幾多流動現金嘅話,點解要求你攞7千萬身家做賭本又阿吱阿咗,係都要用一球呢?你講到自己贏緊㗎喎!已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭? 不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?你都認佢係大陸仔
上高登寫字樓,搵admin做証等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。
好L多賊諜啊咪係囉,條友日日d藉口都唔同,琴日就話用繁體,唔知點解grok變左簡體,今日就認用簡體係為左引班藍絲
你越加越多姐係你淆底上高登寫字樓,搵admin做証等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。
繼續兜你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?你都認佢係大陸仔你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
寫簡體字就認左佢啦咪係,兜左300幾個post,越兜越7
被我踢爆老屈即刻扮block 7到喊#361 Show Blocked User - 防守型前鋒 #362 Show Blocked User - 防守型前鋒 次次7左都死口唔認之後老屈 我就唔會同你D看門口講廢話 玩泥漿摔角 不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
你今次講得岩呀 我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市 https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1食蕉仔(失業) 14000=> 28000 =-14000 點 既人才你又入黎玩恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆 而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?總結一下支爆佬: 唔小心自爆自己用簡體手機 有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主 比人激到係咁用大陸用詞 自認深圳返工 自認住公屋冇本錢賭教徒
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法這幾個大陸仔 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人 9成 都係法輪功人士我就港式
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法這幾個大陸仔 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人 9成 都係法輪功人士我就港式
佢地講野風格都似足大陸仔 7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法這幾個大陸仔 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人 9成 都係法輪功人士我就港式
我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁佢地講野風格都似足大陸仔 7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法這幾個大陸仔 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人 9成 都係法輪功人士我就港式
依家兜嗰個係你。繼續兜你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?你都認佢係大陸仔你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
係我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁佢地講野風格都似足大陸仔 7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法這幾個大陸仔 小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人 9成 都係法輪功人士我就港式