徒手剝榴槤
2日
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
![[369]](/faces/369.gif)
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登![]()
已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目

#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈
我就唔會同你D看門口講廢話
玩泥漿摔角
不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才
被我踢爆老屈即刻扮block
7到喊![]()
![]()
![]()
點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?
1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎
2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到![]()
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人Hi法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭
教徒![]()
恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?![]()
![]()
你又入黎玩
食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才![]()
你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1![]()
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!![]()
你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
繼續兜
![[369]](/faces/369.gif)
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁
