徒手剝榴槤
2日
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!![]()
你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
繼續兜
依家兜嗰個係你。
ai話你用緊大陸論壇成日用既碰瓷手法喎
![[369]](/faces/369.gif)
up緊,就快得



![[sosad]](/faces/sosad.gif)

![[banghead]bg](/faces/biggrin/banghead.gif)
![[nuts3692]](/faces/peanuts3692.gif)










