2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (11)
岡部倫太郎
24/6/2026 07:24
舊post
https://forum.hkgolden.com/thread/8062480/page/1
大豆。
25/6/2026 03:58
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢 明明都出硬線
加拿大明顯想守和場波算,把鬼...
Peach
25/6/2026 04:03
再打會死
25/6/2026 04:05
goal
膠幾錢
25/6/2026 04:05
瑞士 即入
大豆。
25/6/2026 04:06
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢 明明都出硬線
兩隊西波唔該早d出局...
失落豬
25/6/2026 04:06
瑞士 即入
岡部倫太郎
25/6/2026 04:06
下半場46秒入波
拆雲
25/6/2026 04:07
下半場46秒入波
miss左
yup
yup
yup
葡提(阿婆)
25/6/2026 04:08
頂呀,轉左台先入[love]
壽司龍
25/6/2026 04:12
波黑越踢越唔對辦既
再打會死
25/6/2026 04:13
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦
岡部倫太郎
25/6/2026 04:14
下半場46秒入波
miss左
yup
yup
yup
瑞士糖番左來啦
岡部倫太郎
25/6/2026 04:15
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦
下半場先出真功夫
原來係咁嫁
25/6/2026 04:15
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦
瑞士糖唔踢太公波出黎搞事
葡提(阿婆)
25/6/2026 04:15
再打會死
25/6/2026 04:16
壽司龍
25/6/2026 04:16
文讚比一傳一射 瑞士出咗個勁黑人
Peach
25/6/2026 04:16
2:0
拆雲
25/6/2026 04:16
2 : 0
膠幾錢
25/6/2026 04:16
瑞士
岡部倫太郎
25/6/2026 04:17
想啪番粒瑞士糖
壽司龍
25/6/2026 04:19
點對得住主場球迷
Peach
25/6/2026 04:20
點對得住主場球迷
大家紅衫冇所謂
小野人
25/6/2026 04:27
disco掟水樽
好不滿被換
壽司龍
25/6/2026 04:27
40歲想入波真係唔易
第 9 頁