[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 1日
加拿大有冇咁多肥婆xx(
凸衰正虎 1日
卡塔爾今屆出晒醜

真實力[sosad]

話晒史上最廢主辦角#yup#
葡提(阿婆) 1日
早知睇波斯尼亞,瑞士閪到[sosad]
再打會死 1日
成個場紅色但唔係瑞士紅係加拿大紅[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
膠幾錢 1日
2比1
再打會死 1日
ohno
Peach 1日
2:1
再打會死 1日
早知睇波斯尼亞,瑞士閪到[sosad]

瑞士 =閪
凸衰正虎 1日
早知睇波斯尼亞,瑞士閪到[sosad]

兩隊太公波無肉無求實閪[sosad]
葡提(阿婆) 1日
一陣轉台:-]lm
拆雲 1日
早知睇波斯尼亞,瑞士閪到[sosad]

瑞士 =閪

兩邊想和:-[yup :-[yup :-[yup
小野人 1日
卡塔爾中柱#adore#
再打會死 1日
中柱@_@
Peach 1日
中柱@_@

一人一球打和
壽司龍 1日
瑞士70%控球
向英格蘭致敬
1日
加拿大果場預左頂多一球上落
岡部倫太郎 1日
悶波xx(sg
小野人 1日
加拿大果場預左頂多一球上落

兩隊贏輸都出線 睇波黑好過啦[sosad]
總加速師 1日
差啲追平CLS[sosad]
再打會死 1日
好彩半場唔係油王真係似追多粒@_@
岡部倫太郎 1日
加拿大果場預左頂多一球上落

兩隊贏輸都出線 睇波黑好過啦[sosad]

廣體播西波
冇播波黑
LoveVictoria 1日
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢
明明都出硬線:o)
總加速師 1日
加拿大果場預左頂多一球上落

兩隊贏輸都出線 睇波黑好過啦[sosad]


起碼有啲爭扎睇下#yup#
壽司龍 1日
想睇Dzeko 40歲入波
總加速師 1日
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢
明明都出硬線:o)


做下戲都要㗎
話曬東道主...
跳到頁尾