[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 1日
波黑俾卡塔爾撳住砌[sosad]
原來係咁嫁 1日
巴西無拉芬夏
寧願出Ryan 都唔出Endrick#hehe#sq
原來係咁嫁 1日
巴西無拉芬夏
寧願出Ryan 都唔出Endrick#hehe#sq

btw用Cunha ,Thiago 真係唔再用?
再打會死 1日
油王妹舉美欺做乜[sosad]
葡提(阿婆) 1日
#yup# #yup# #yup#
再打會死 1日
波妹:P
拆雲 1日
2 : 1 :Osq :Osq :Osq
壽司龍 1日
主場hi爆#yup#
Peach 1日
波黑妹豬shttps://upload.hkgolden.media/comment/gibcapu5.mfulbe14mtp.b1vxsimyuoi.zli.jpg
Peach 1日
2:1:O
再打會死 1日
G持懲罰閪波
岡部倫太郎 1日
:Osg
Peach 1日
油王妹豬s+美欺https://upload.hkgolden.media/comment/2owoltx3.2mgoxl4ek0g.nfrnqnalzfd.xk2.jpg
一條蟲 1日
:-(xlfn 竟然唔係大炒
程皓波 1日
波黑班友啲波底點解可以咁粗[sosad]
明明都出過比真歷以前又係南斯拉夫
再打會死 1日
我估兩場細波[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [banghead]
原來係咁嫁 1日
波黑班友啲波底點解可以咁粗[sosad]
明明都出過比真歷以前又係南斯拉夫

仲用40歲Dzeko 已經證明無人用
壽司龍 1日
波黑班友啲波底點解可以咁粗[sosad]
明明都出過比真歷以前又係南斯拉夫

得兩翼ok
入波果個左翼18歲本身德國仔
再打會死 1日
goal
Peach 1日
3:1
原來係咁嫁 1日
我估兩場細波[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [banghead]

瑞士搞串party 。正常都開細啦
Peach 1日
3:1

波黑
凸衰正虎 1日
波黑班友啲波底點解可以咁粗[sosad]
明明都出過比真歷以前又係南斯拉夫

中國北佬同廣東人比技術都粗糙d啦!唔一定同一國家就清一色[sosad]
岡部倫太郎 1日
3:1

波黑

#ng#sg
壽司龍 1日
上場睇精華
一個馬歷一個米歷
今場又同時出 唔知邊個入[sosad]
跳到頁尾