4分+4 要輸5球以上先出線危瑞典出唔出線日本仔唔似會留力
4分-1都已經確保出線4分+4 要輸5球以上先出線危瑞典出唔出線日本仔唔似會留力
首名出線唔駛對巴西4分-1都已經確保出線4分+4 要輸5球以上先出線危瑞典出唔出線日本仔唔似會留力
日本想首名要望埋荷蘭小勝突尼西亞首名出線唔駛對巴西4分-1都已經確保出線4分+4 要輸5球以上先出線危瑞典出唔出線日本仔唔似會留力
日本仔就係想對巴西 學習巴西 成為巴西 超越巴西首名出線唔駛對巴西4分-1都已經確保出線4分+4 要輸5球以上先出線危瑞典出唔出線日本仔唔似會留力
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。南韓同日本 呢4年都有咁多球員去歐、美踢波 但日本始終踢得出form好多
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。我覺得衰龍門姐,第二場和墨仔4分出線機會大,真係一次意外毀成屆,好彩呢隊唔係哥倫比亞咋
日本仔一板一眼,但過度迷信理論 韓同中既民族性差唔多,都係為錢突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。南韓同日本 呢4年都有咁多球員去歐、美踢波 但日本始終踢得出form好多
要服兵役咁拎off 當打先要去當兵邊邊會KEEP到突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。南韓同日本 呢4年都有咁多球員去歐、美踢波 但日本始終踢得出form好多