全昭旻
1日
瑞典出唔出線
日本仔唔似會留力
4分+4 要輸5球以上先出線危
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。
南韓同日本
呢4年都有咁多球員去歐、美踢波
但日本始終踢得出form好多
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。
南韓同日本
呢4年都有咁多球員去歐、美踢波
但日本始終踢得出form好多
