[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
暴君熊 1日
聽日巴拉圭澳洲可以默契波4分一齊出線#hehe#

日本之後輸的話,是咪又可以羅住4分落去第三,進一步逼死泡狗?^3^lm

日本就算走線都要揀巴西/摩洛哥/法國
[sosad]


直接對巴西啦
挑選勞比杜叔叔#yup#


巴西最易打[sosad2]lm

今場最理想就係留力和波,之後全力決戰巴西
飲雞水 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/itzmynfd.zby2acqekrx.xsetmruippz.gqq.jpg
飲雞水 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/ggrxoi54.h3iaz2clp2j.zxdd2olexg4.wtw.jpg
飲雞水 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/1ugfn3lj.v4afjxikuze.2rlbluk2hxr.ye2.jpg
高燈仔 1日
最佳第3名仲要抽籤?
岡部倫太郎 1日
南非羊泡菜
@_@sg
防守型前鋒 1日
最差第三名
暫時有蘇格蘭、塞內加爾或者伊拉克
仲要加多兩隊, 南韓先出到線
才惱人應援歌 1日
twitter見啲泡菜連點出線都未識睇
仲講緊維德角攞分就會點點點[sosad]
全昭旻 1日
第3名一覽
波黑 4分-1
南韓 3分-1
蘇格蘭 3分-3
高燈仔 1日
厄瓜多爾今晚要贏德國至有機會[sosad]
澳洲巴拉圭 隨時踢風流波,一齊4分出線[sosad]
飲雞水 1日
韓國隊: 日本隊今晚靠你大炒喇,搞唔向左走向右走掂。#adore#
再打會死 1日
南非竟然最後可以次名[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
葡提(阿婆) 1日
泡菜竟然輸左[sosad]
Sam哥好似最後一場無睇到:~(lm
暴君熊 1日
厄瓜多爾今晚要贏德國至有機會[sosad]
澳洲巴拉圭 隨時踢風流波,一齊4分出線[sosad]

德國應該出晒後備放水
昔年種柳 1日
厄瓜多爾今晚要贏德國至有機會[sosad]
澳洲巴拉圭 隨時踢風流波,一齊4分出線[sosad]

德國應該出晒後備放水

放水你入到先得
防守型前鋒 1日
厄瓜多爾今晚要贏德國至有機會[sosad]
澳洲巴拉圭 隨時踢風流波,一齊4分出線[sosad]

德國應該出晒後備放水

放水你入到先得


兩場零入球, 得三隊做得到[sosad]
但如果我係德國, 我寧願贏厄瓜多爾, 俾機會南韓入32強, 等佢殺多隊都好:)
Peach 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/2srdftxu.vas1nmc5v0k.y5es53eycf2.z40.png
膠幾錢 1日
南非竟然最後可以次名[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl


再強嘅功夫
也敵不過黑包肉腸#yup#
岡部倫太郎 1日
瑞典出唔出線
:-(sg
高燈仔 1日
瑞典出唔出線
:-(sg

今場和都夠出線啦
北姑十二樂芳 1日
7:00am 日本 #yup#
才惱人應援歌 1日
瑞典出唔出線
:-(sg

今場和都夠出線啦

咁瑞典應該都想走線嘅[sosad]
冷泉麻子 1日
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]
Peach 1日
瑞典出唔出線
:-(sg

今場和都夠出線啦

今韓和都出線
唔好咁老定
高燈仔 1日
瑞典出唔出線
:-(sg

今場和都夠出線啦

咁瑞典應該都想走線嘅[sosad]


佢而家得3分,得失球0
仲有得諗走咩線咩,諗諗下失幾球就玩完
跳到頁尾