原來係扮睇直播 miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關大哥事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
我好憎d 波猜黎猜去好似好勁咁,實際上冇攻勢做到出黎,冇能力入球既球隊理應被淘汰我支持今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波我想西班牙出局西疤牙呢d勁傳波快d壽味
原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
睇波一家大細最......咁多人 好彩冇落去睇
奧海城多人定將軍澳多?咁多人 好彩冇落去睇
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好 唔關牙朗事 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊4年前 沙特2:1 贏過美斯架牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
買肉咪有肉食囉 買波最多得狗會張飛點買先有肉食正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
咁葡其他球員又入唔到波大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波/red] 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
剛果防守好過突尼西亞好多 , 突尼西亞後防鬆散 ; 日本攻型隊實食無痴牙果場波萄牙身體對抗輸晒,成隊都唔夠人撞...
睇即場羅,唔g佢去唔去馬,定贏一粒收工....點買先有肉食正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
有機會都被大哥截咗糊咁葡其他球員又入唔到波大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波/red] 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
上場睇咪又係西波一隊守到西狗就掂,第三場睇多啲少年廚神上路,我就唔掂呢隊西波,睇半場訓牙朗話沙特超都好高水準正路贏波,大唔大炒又另計...你咁諗又有少年廚神架啦今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波今晚會變身嫁喇..
日本輕鬆到咁邊條明天話死亡之組 之前32隊 各組平均一隊魚腩 48隊波,一組有2隊魚腩以上
呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似日本輕鬆到咁邊條明天話死亡之組 之前32隊 各組平均一隊魚腩 48隊波,一組有2隊魚腩以上
比利時 黃金一代都等退休,全過30 埃及 沙拿 其他兩隊操體能打901 (得香港咁拎廢打902都俾人炒)呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似日本輕鬆到咁邊條明天話死亡之組 之前32隊 各組平均一隊魚腩 48隊波,一組有2隊魚腩以上
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸
因為佢阻拎住個地球轉呀咁葡其他球員又入唔到波大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波/red] 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥
一支球隊一開波已經打少個,即係當佢唔存在啦,而其他球員重可以狂入波,咁呢隊波應該係宇宙級咁葡其他球員又入唔到波大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢原來係扮睇直播 C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔拎想睇呢隊西波/red] 3人VS 8人 死守 中場輸晒俾人 剛果仲可以做到到肉攻擊菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥