李澤欣
1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天
起碼破到蛋
林武治是磨菇的
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍![]()
![]()
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍![]()
![]()
日本大約英超上級球隊
未去到頭3甲
都幾勁
有可能拿冠軍, 不過機會唔高
有可能出首名
競爭對手高
法國 巴黎聖日+皇馬
阿根廷 西甲頂
英國 已經係 英超3甲, 攻擊力好高
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
我想西班牙出局
我支持![]()
西疤牙呢d勁傳波快dStop la
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
我想西班牙出局
我支持![]()
西疤牙呢d勁傳波快dStop la
西班牙 4-6-0控中場只是個美夢
控場70-80%
除了差距差距好遠之外, 根本好難做到
人地特破力高, 密集防守根本死緊
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架