[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
李澤欣 1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天

起碼破到蛋

林武治是磨菇的
覺有情 1日
突西知唔知呢場要和先係有少少希望[sosad] 當和波咁踢既喂

失完第二球已經放棄咗等返歸啦
李澤欣 1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天

起碼破到蛋

林武治是磨菇的
大豆。 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..
全昭旻 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦
大豆。 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...
阿馬遜男神 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...

點買先有肉食
shape 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準
阿魯卡(半退) 1日
對西班牙弱隊實死守
昔年種柳 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

守到西狗就掂,第三場睇多啲少年廚神上路,我就唔掂呢隊西波,睇半場訓
人奶多甜 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

我想西班牙出局
阿魯卡(半退) 1日
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍:-[ :-[ :D

日本大約英超上級球隊

未去到頭3甲

都幾勁

有可能拿冠軍, 不過機會唔高

法國 巴黎聖日+皇馬

阿根廷 西甲頂

英國 已經係 英超3甲, 攻擊力好高

有可能出首名
阿魯卡(半退) 1日
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍:-[ :-[ :D

日本大約英超上級球隊

未去到頭3甲

都幾勁

有可能拿冠軍, 不過機會唔高

有可能出首名

競爭對手高

法國 巴黎聖日+皇馬

阿根廷 西甲頂

英國 已經係 英超3甲, 攻擊力好高
陳探 1日
日本冇左幾件主力都大炒[shocking]
阿魯卡(半退) 1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天

突尼西亞 就日本未咁勁時都係輸多

根本無意外, 一定出唔到
阿魯卡(半退) 1日
日本冇左幾件主力都大炒[shocking]

日本好多 外國大球會搵食, 加上當打 其實好強
LoveVictoria 1日
日本對班黑人都咁勁秋
不愧Hi打泡菜#yup#cl
banjerman 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

我想西班牙出局


我支持#yup#
西疤牙呢d勁傳波快dStop la#yup#
阿魯卡(半退) 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

我想西班牙出局


我支持#yup#
西疤牙呢d勁傳波快dStop la#yup#

西班牙 4-6-0控中場只是個美夢

控場70-80%

除了差距差距好遠之外, 根本好難做到

人地特破力高, 密集防守根本死緊
防守型前鋒 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

我想西班牙出局


我支持#yup#
西疤牙呢d勁傳波快dStop la#yup#

西班牙 4-6-0控中場只是個美夢

控場70-80%

除了差距差距好遠之外, 根本好難做到

人地特破力高, 密集防守根本死緊


大陸痴線佬「阿魯卡」肯定冇睇上場西班牙對佛得角
阿哥, 狗噏都有過譜丫
希志妹妹 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm
阿魯卡(半退) 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
富田美憂 1日
西班牙睇耶馬威廉斯幾時可以正選
陳探 1日
西班牙睇耶馬威廉斯幾時可以正選


兩個都冇態[sosad]
富田美憂 1日
而家先發現三場美國都係免費播
但最後一場土耳其已經係例行公事[sosad]
跳到頁尾