[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關大哥事[sosad]
人奶多甜 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

我想西班牙出局


我支持#yup#
西疤牙呢d勁傳波快dStop la#yup#

我好憎d 波猜黎猜去好似好勁咁,實際上冇攻勢做到出黎,冇能力入球既球隊理應被淘汰
防守型前鋒 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
加勒比海 1日
剛果防守好過突尼西亞好多 , 突尼西亞後防鬆散 ; 日本攻型隊實食無痴牙
膠幾錢 1日
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇


睇波一家大細最......
膠幾錢 1日
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇


奧海城多人定將軍澳多?
青澀大根 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc
膠幾錢 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...

點買先有肉食

買肉咪有肉食囉
買波最多得狗會張飛[sosad]
膠幾錢 1日
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

咁葡其他球員又入唔到波[banghead]
大豆。 1日
剛果防守好過突尼西亞好多 , 突尼西亞後防鬆散 ; 日本攻型隊實食無痴牙

果場波萄牙身體對抗輸晒,成隊都唔夠人撞...
大豆。 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...

點買先有肉食

睇即場羅,唔g佢去唔去馬,定贏一粒收工....
防守型前鋒 1日
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

咁葡其他球員又入唔到波[banghead]


有機會都被大哥截咗糊[banghead] [banghead]
般奴咪成日Hi鬼
力食神 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

守到西狗就掂,第三場睇多啲少年廚神上路,我就唔掂呢隊西波,睇半場訓

上場睇咪又係西波一隊:-(
力食神 1日
日本輕鬆到咁[sosad]

邊條今天話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上
釋永信 信仔 1日
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸:)fn
力食神 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png
banjerman 1日
日本輕鬆到咁[sosad]

邊條今天話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上

呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似[sosad]
青澀大根 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
Hi人家姐唔捂嘴 #yup#
力食神 1日
日本輕鬆到咁[sosad]

邊條今天話死亡之組
之前32隊
各組平均一隊魚腩
48隊波,一組有2隊魚腩以上

呢組真係唔覺得係死亡之組,反而四隊都攞1分果組先最似[sosad]

比利時
黃金一代都等退休,全過30
埃及
沙拿
其他兩隊操體能打901
(得香港咁向左走向右走廢打902都俾人炒)
阿馬遜男神 1日
買左西班牙5: 2 :) 波膽
黃白虎紋貓 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bldtnn2g.mkddv52zmdm.oqrj04sted5.jqe.png

馬特拉斯先係真男人
Hi人家姐唔捂嘴 #yup#

巴閪隻馬騮:o)
飲雞水 1日
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸:)fn


@_@ @_@ @_@
飲雞水 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xlukupww.la05jnn4ogw.0xjekimvkqe.kfx.jpg
力食神 1日
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

咁葡其他球員又入唔到波[banghead]

因為佢阻向左走向右走住個地球轉呀
人奶多甜 1日
[quote][quote][quote][quote][quote]
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

咁葡其他球員又入唔到波[banghead]

一支球隊一開波已經打少個,即係當佢唔存在啦,而其他球員重可以狂入波,咁呢隊波應該係宇宙級#adore#
跳到頁尾