HiHi 贏緊4球 一防守就8個回防咁點打。進攻個班得三件笑左
突尼西亞舊主帥無語問蒼天起碼破到蛋
呢場都唔換 長友真係黎齋坐總要有人搞吓氣氛嘅
莊家話事 盃賽只會越黎越多補時補返足 有水break 5個換人名額 呢d改革係合情合理 但額外搞歐國聯個d就係off成9日話水break唔好乜乜物物 其實水break真係好嘢嚟 起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿變NBA啦 20分鐘一節
應該開隻盃比d無世界盃既隊踢 最想睇基化史基尼亞 球王級實力但成世都冇世界盃踢莊家話事 盃賽只會越黎越多補時補返足 有水break 5個換人名額 呢d改革係合情合理 但額外搞歐國聯個d就係off成9日話水break唔好乜乜物物 其實水break真係好嘢嚟 起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿變NBA啦 20分鐘一節
吉祥物呢場都唔換 長友真係黎齋坐總要有人搞吓氣氛嘅
戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢呢場都唔換 長友真係黎齋坐總要有人搞吓氣氛嘅
K球王最多得歐國盃小組賽可以踢應該開隻盃比d無世界盃既隊踢 最想睇基化史基尼亞 球王級實力但成世都冇世界盃踢莊家話事 盃賽只會越黎越多補時補返足 有水break 5個換人名額 呢d改革係合情合理 但額外搞歐國聯個d就係off成9日話水break唔好乜乜物物 其實水break真係好嘢嚟 起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿變NBA啦 20分鐘一節
漢奸咁多人 好彩冇落去睇
叫佢守gyokeres?戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢呢場都唔換 長友真係黎齋坐總要有人搞吓氣氛嘅
要出佢都係 80後出嚟踩踩草叫佢守gyokeres?戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢呢場都唔換 長友真係黎齋坐總要有人搞吓氣氛嘅