壽司龍
1日
發表失敗
發表失敗
原因:
確定
膠幾錢
1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿
變NBA啦
20分鐘一節
補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎
莊家話事
盃賽只會越黎越多
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
壽司龍
1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿
變NBA啦
20分鐘一節
補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎
莊家話事
盃賽只會越黎越多
應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢

希志妹妹
1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿
變NBA啦
20分鐘一節
補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎
莊家話事
盃賽只會越黎越多
應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢
K球王最多得歐國盃小組賽可以踢

跳到頁尾
up緊,就快得
其他上位
下場對荷蘭


