兄弟爬山但唔准你批評架ching 如果唔係又比狗咬架喇有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了人到中年, 係要識自保, 大家選擇唔同, 兄弟爬山OK? 既然年輕人選擇送頭, 做了就無怨無悔OK? 有無聽過: 我行吾天職以救同胞, 誰無一死何惜之有? 人地至死不悔, 你宜家刑都未判係度E~E~牙~牙~
真係?個陣叫大家唔好去亂"裝修"時,我咪又比人Hi到上天? 事實證明,"無大台"亦都冇乜大用,叫人"等前線決定"的咪一樣係叫人送頭?有乜唔同? 成件事反映,香港人其實真係冇乜"無大台"而有組織的能力我最想講嘅,我呢d4,50歲人,就已經睇穿泛民搞咩,所以當場運動,無可避免咁有泛民滲入之後,大家喺到都聲嘶力竭叫唔好理泛民,咁最後無人聽,就預左呢場運動會點收場。。。 由今次人大委任單野,希望後生嘅睇清楚啦,泛民真係販民㗎,佢地係唔會比任何運動成功,因為成功左,佢地就無野撈,無錢搵,所以共產黨先會比佢地生存喺到,甚至民主黨仲可以入中聯辦添 後生一輩,冷靜d,除左呢次反修例之外,可以再review之前其他運動,你就知反販民嘅高登仔有無講錯。。。佢地好識搵理由搵借口,但如果細心d,佢地其實係失敗主義者,基本上做咩佢地都佢話無用,激嬲共產黨,同唔好中計 ,而佢地提出嘅方法,就算用個春袋去諗,都知係廢嘅,偏偏佢地就只會一直堅持呢d春袋方法 一開始就Hi人勇武失民意,甚至派糾察幫手捉勇武,之後發現民意無比佢地帶到,就開始講咩和勇不分,咩兄弟爬山,兄咩弟爬山吖,兄弟你去跑山就有。到場運動散散地,就又派天師出黎捉鬼 搞到死剩嘅前線無癮唔玩,就完全變成喺泛民掌握,之後係點?!咪依家咁囉 我覺得最off嘅,唔係樓主本住一腔熱誠嘅人,係果d仲信泛民,覺得課金比佢地就可以改變現實嘅中老年人; 而覺得最賤嘅,唔係本住好意,一開始就去批評嘅人,係果班係咁話好好好,鼓勵人出去抗爭,而自己就睇直播,一講到罷工,就咩你養我呀,唔洗供樓呀,無人去搵錢邊個課金呀,甚至咩返去睇住班藍絲同事開工都講得出口,又話咩好嬲好嬲,一要自己參與就不了,想坐享其成就係咁推人出去送頭,呢班先係賤格 最後,安慰樓主嘅說話,樓上巴絲都講左,唔再累贅。。。總之局勢變幻莫測,卒仔過左河都變大將,究竟應唔應該真主萬歲,我希望樓主三思
咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯 平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡 所以2019年其實乜都唔應該做,係咪有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了事實係送頭. 勁貼下紙仔請問有乜拎野用? 除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩?? 仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻豬, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~ 傻豬
真係?個陣叫大家唔好去亂"裝修"時,我咪又比人Hi到上天? 事實證明,"無大台"亦都冇乜大用,叫人"等前線決定"的咪一樣係叫人送頭?有乜唔同? 成件事反映,香港人其實真係冇乜"無大台"而有組織的能力多拎餘, 根本各懷鬼胎想過河濕腳做大佬鬥分化鬥攪亂鬥捉鬼. 攪乜拎野香港人冇能力 你對手係共產黨, 黑同白都佢既, 你expect有個幾有能力既人可以用1,2mil打1.3B?
老實答你, 係 家陣除拎左送頭, 請問成年入面改變左乜拎野?咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯 平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡 所以2019年其實乜都唔應該做,係咪有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了事實係送頭. 勁貼下紙仔請問有乜拎野用? 除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩?? 仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻豬, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~ 傻豬
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了因為見到送頭真係好拎好笑囉,Hi燒味
完全係傻豬, 家陣係所有人唔當送頭拎係朋友.有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了因為見到送頭真係好拎好笑囉,Hi燒味
送頭都要講得咁偉大 係唔係你講出嚟就要當神咁拜?YES, 個POST名改攸: 深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難
家陣唔拎係我地呢班笑勁你冇拎用既人唔係你朋友, 因為從來都唔拎係 係果班送頭拎最相信既: 畫面要靚, 做左就有0.1%成功, 我地要血債票償, 寧作玉碎, 唔好當手足CONDOM, 有我地612基金協助唔洗怕, 成功引起外國關注, 好拎嬲呀, 大家一齊唔食美心. 跟住比呢班人冼拎左獲甘既, 跟住上黎叫春完全係傻豬, 家陣係所有人唔當送頭拎係朋友.有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了因為見到送頭真係好拎好笑囉,Hi燒味
直接改名叫欖菜巴 二千萬美金財源滾滾來 你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗 你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話 恐怖活動等坐終身啦送頭都要講得咁偉大 係唔係你講出嚟就要當神咁拜?YES, 個POST名改攸: 深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張 我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中 反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"民意有2百幾萬人大遊行呀, 畫面好拎靚呀, 咁跟住呢
到家陣仲想扮烈士厄like厄金. 兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎. 家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春. Hi燒味過主啦直接改名叫欖菜巴 二千萬美金財源滾滾來 你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗 你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話 恐怖活動等坐終身啦送頭都要講得咁偉大 係唔係你講出嚟就要當神咁拜?YES, 個POST名改攸: 深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難
香港最HiHi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。 加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。自願送頭唔係傻仔係乜嘢? 最叻叻係你喇一邊話要當人朋友一邊上高登 你咪一樣落井下石 另一角度咋
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張 我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中 反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"果陣大把便衣,佢地想捉人要做D乜自己諗
兩句有關係嘅? 因為屋企有錢所以一個三唔識七嘅就會偷你錢?燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張 我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中 反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"果陣大把便衣,佢地想捉人要做D乜自己諗
Hi你呢個大號叫乜哥d frd黎? 冇拎人要你幫我犧牲, 你好中意香港要浪漫化咋HiAuntie, 我唔拎中意香港架香港最HiHi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。 加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。自願送頭唔係傻仔係乜嘢? 最叻叻係你喇一邊話要當人朋友一邊上高登 你咪一樣落井下石 另一角度咋
真係唔好覺得搞公共設施就算係乜"社運",資源人力始終係政府控制,你搞多多都有人修理,順便可以故意放任下你等你自已破壞自已形象,呢度有相當多人覺得係搞就要火光紅紅乜都爛晒先似"革命", 其實你地都係離地到近乎去左太陽咁遠 你鐘唔鐘意都好,華人社會係唔多受呢套,發覺香港人真係唔鐘意睇歷史,咁推崇台灣民主真係唔該睇下台灣黨外即係綠營前身,四十年係點行過黎,當年佢地連網絡,連討論區都冇yes, 班友攪送頭革命is okay, 咪拎上黎叫春, 包括你呢種軍師.
五毛狗帶風向 Hi燒味過主啦到家陣仲想扮烈士厄like厄金. 兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎. 家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春. Hi燒味過主啦直接改名叫欖菜巴 二千萬美金財源滾滾來 你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗 你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話 恐怖活動等坐終身啦送頭都要講得咁偉大 係唔係你講出嚟就要當神咁拜?YES, 個POST名改攸: 深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難
乜拎都五毛狗 入一轉財經台先啦七斗五毛狗帶風向 Hi燒味過主啦到家陣仲想扮烈士厄like厄金. 兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎. 家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春. Hi燒味過主啦直接改名叫欖菜巴 二千萬美金財源滾滾來 你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗 你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話 恐怖活動等坐終身啦送頭都要講得咁偉大 係唔係你講出嚟就要當神咁拜?YES, 個POST名改攸: 深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難