[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
_藝_ 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

人到中年, 係要識自保, 大家選擇唔同, 兄弟爬山OK?
既然年輕人選擇送頭, 做了就無怨無悔OK?
有無聽過: 我行吾天職以救同胞, 誰無一死何惜之有?
人地至死不悔, 你宜家刑都未判係度E~E~牙~牙~

兄弟爬山但唔准你批評架ching

如果唔係又比狗咬架喇
中年電車男 2124日
[offtopic]
我最想講嘅,我呢d4,50歲人,就已經睇穿泛民搞咩,所以當場運動,無可避免咁有泛民滲入之後,大家喺到都聲嘶力竭叫唔好理泛民,咁最後無人聽,就預左呢場運動會點收場。。。
由今次人大委任單野,希望後生嘅睇清楚啦,泛民真係販民㗎,佢地係唔會比任何運動成功,因為成功左,佢地就無野撈,無錢搵,所以共產黨先會比佢地生存喺到,甚至民主黨仲可以入中聯辦添#good# 後生一輩,冷靜d,除左呢次反修例之外,可以再review之前其他運動,你就知反販民嘅高登仔有無講錯。。。佢地好識搵理由搵借口,但如果細心d,佢地其實係失敗主義者,基本上做咩佢地都佢話無用,激嬲共產黨,同唔好中計[crash]cl ,而佢地提出嘅方法,就算用個春袋去諗,都知係廢嘅,偏偏佢地就只會一直堅持呢d春袋方法xx( 一開始就Hi人勇武失民意,甚至派糾察幫手捉勇武,之後發現民意無比佢地帶到,就開始講咩和勇不分,咩兄弟爬山,兄咩弟爬山吖,兄弟你去跑山就有。到場運動散散地,就又派天師出黎捉鬼:o) 搞到死剩嘅前線無癮唔玩,就完全變成喺泛民掌握,之後係點?!咪依家咁囉[banghead]
我覺得最傻的嗎嘅,唔係樓主本住一腔熱誠嘅人,係果d仲信泛民,覺得課金比佢地就可以改變現實嘅中老年人; 而覺得最賤嘅,唔係本住好意,一開始就去批評嘅人,係果班係咁話好好好,鼓勵人出去抗爭,而自己就睇直播,一講到罷工,就咩你養我呀,唔洗供樓呀,無人去搵錢邊個課金呀,甚至咩返去睇住班藍絲同事開工都講得出口,又話咩好嬲好嬲,一要自己參與就不了,想坐享其成就係咁推人出去送頭,呢班先係賤格xx(
最後,安慰樓主嘅說話,樓上巴絲都講左,唔再累贅。。。總之局勢變幻莫測,卒仔過左河都變大將,究竟應唔應該真主萬歲,我希望樓主三思:-(

真係?個陣叫大家唔好去亂"裝修"時,我咪又比人Hi到上天?
事實證明,"無大台"亦都冇乜大用,叫人"等前線決定"的咪一樣係叫人送頭?有乜唔同?
成件事反映,香港人其實真係冇乜"無大台"而有組織的能力
愛基力 2124日
講起一件好傻的嗎既事, 有個朋友係WTS GROUP度Hi其他人唔出去遊行, 得佢一個食TG,
跟住我笑勁佢, 人地火魔法會唔會係WTS GROUP同你講?做得越深入既人根本越唔會講, 你根本分唔到邊啲係港豬邊啲係火魔法師, 不要看自己那麼重

利申: 愛國愛黨#yup#
中年電車男 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

事實係送頭.

勁貼下紙仔請問有乜向左走向右走野用?

除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩??

仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻的嗎, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~

傻的嗎

咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯
平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡
所以2019年其實乜都唔應該做,係咪
_藝_ 2124日
真係?個陣叫大家唔好去亂"裝修"時,我咪又比人Hi到上天?
事實證明,"無大台"亦都冇乜大用,叫人"等前線決定"的咪一樣係叫人送頭?有乜唔同?
成件事反映,香港人其實真係冇乜"無大台"而有組織的能力

多向左走向右走餘, 根本各懷鬼胎想過河濕腳做大佬鬥分化鬥攪亂鬥捉鬼.

攪乜向左走向右走野香港人冇能力

你對手係共產黨, 黑同白都佢既, 你expect有個幾有能力既人可以用1,2mil打1.3B?
_藝_ 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

事實係送頭.

勁貼下紙仔請問有乜向左走向右走野用?

除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩??

仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻的嗎, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~

傻的嗎

咁其實2019年成件事都唔應該發生,如果按你邏輯
平民老百姓,邊度有火力可以同警察抗衡
所以2019年其實乜都唔應該做,係咪

老實答你, 係

家陣除向左走向右走左送頭, 請問成年入面改變左乜向左走向右走野?
從不介意 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

因為見到送頭真係好向左走向右走好笑囉,Hi Auntie[sosad] [sosad]
_藝_ 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

因為見到送頭真係好向左走向右走好笑囉,Hi Auntie[sosad] [sosad]

完全係傻的嗎, 家陣係所有人唔當送頭向左走向右走係朋友.
瓦特秩尼 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?
_藝_ 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?

YES, 個POST名改攸:

深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難
中年電車男 2124日
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張
我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中
反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"
_藝_ 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

因為見到送頭真係好向左走向右走好笑囉,Hi Auntie[sosad] [sosad]

完全係傻的嗎, 家陣係所有人唔當送頭向左走向右走係朋友.

家陣唔向左走向右走係我地呢班笑勁你冇向左走向右走用既人唔係你朋友, 因為從來都唔向左走向右走係

係果班送頭向左走向右走最相信既:
畫面要靚, 做左就有0.1%成功, 我地要血債票償, 寧作玉碎, 唔好當手足CONDOM, 有我地612基金協助唔洗怕, 成功引起外國關注, 好向左走向右走嬲呀, 大家一齊唔食美心.


跟住比呢班人冼向左走向右走左獲甘既, 跟住上黎叫春????

衰D講: Hi向左走向右走左你架啦, 你自己唔勁信出去送頭關人向左走向右走事???
雷鋒叔叔 2124日
香港最Hi Hi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。
加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。
瓦特秩尼 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?

YES, 個POST名改攸:

深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難

直接改名叫欖菜巴
二千萬美金財源滾滾來
你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗
你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話
恐怖活動等坐終身啦
_藝_ 2124日
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張
我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中
反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"

民意有2百幾萬人大遊行呀, 畫面好向左走向右走靚呀, 咁跟住呢???

唔知以為只要我地高登仔唔笑勁樓豬, 佢已經立向左走向右走左國wo
_藝_ 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?

YES, 個POST名改攸:

深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難

直接改名叫欖菜巴
二千萬美金財源滾滾來
你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗
你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話
恐怖活動等坐終身啦

到家陣仲想扮烈士厄like厄金.

兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎.

家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春.

Hi Auntie過主啦
瓦特秩尼 2124日
香港最Hi Hi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。
加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。

自願送頭唔係傻仔係乜嘢?
最叻叻係你喇一邊話要當人朋友一邊上高登
你咪一樣落井下石
另一角度咋
唐!英年早泄 2124日
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張
我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中
反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"


果陣大把便衣,佢地想捉人要做D乜自己諗
Dr eye 2124日
有無搵鄭松泰幫手?試下無壞
中年電車男 2124日
真係唔好覺得搞公共設施就算係乜"社運",資源人力始終係政府控制,你搞多多都有人修理,順便可以故意放任下你等你自已破壞自已形象,呢度有相當多人覺得係搞就要火光紅紅乜都爛晒先似"革命", 其實你地都係離地到近乎去左太陽咁遠
你鐘唔鐘意都好,華人社會係唔多受呢套,發覺香港人真係唔鐘意睇歷史,咁推崇台灣民主真係唔該睇下台灣黨外即係綠營前身,四十年係點行過黎,當年佢地連網絡,連討論區都冇
瓦特秩尼 2124日
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張
我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中
反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"


果陣大把便衣,佢地想捉人要做D乜自己諗

兩句有關係嘅?
因為屋企有錢所以一個三唔識七嘅就會偷你錢?
_藝_ 2124日
香港最Hi Hi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。
加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。

自願送頭唔係傻仔係乜嘢?
最叻叻係你喇一邊話要當人朋友一邊上高登
你咪一樣落井下石
另一角度咋

Hi 你呢個大號叫乜哥d frd黎?

冇向左走向右走人要你幫我犧牲, 你好中意香港要浪漫化咋Hi Auntie, 我唔向左走向右走中意香港架O:-) O:-) O:-) :o) :o) :o)

講向左走向右走完好收埋自己係被竇打個飛機早d訓啦Seven Head
_藝_ 2124日
真係唔好覺得搞公共設施就算係乜"社運",資源人力始終係政府控制,你搞多多都有人修理,順便可以故意放任下你等你自已破壞自已形象,呢度有相當多人覺得係搞就要火光紅紅乜都爛晒先似"革命", 其實你地都係離地到近乎去左太陽咁遠
你鐘唔鐘意都好,華人社會係唔多受呢套,發覺香港人真係唔鐘意睇歷史,咁推崇台灣民主真係唔該睇下台灣黨外即係綠營前身,四十年係點行過黎,當年佢地連網絡,連討論區都冇

yes, 班友攪送頭革命is okay, 咪向左走向右走上黎叫春, 包括你呢種軍師.
唐!英年早泄 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?

YES, 個POST名改攸:

深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難

直接改名叫欖菜巴
二千萬美金財源滾滾來
你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗
你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話
恐怖活動等坐終身啦

到家陣仲想扮烈士厄like厄金.

兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎.

家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春.

Hi Auntie過主啦


五毛狗帶風向

Hi Auntie過主啦Z_Z Z_Z
瓦特秩尼 2124日
送頭都要講得咁偉大
係唔係你講出嚟就要當神咁拜?

YES, 個POST名改攸:

深夜訓唔著想大家課金比我面對被捕後各種困難

直接改名叫欖菜巴
二千萬美金財源滾滾來
你做得呢啲嘢有咁嘅結局真係預咗
你唔係以為講嗰真主乜乜就以為人地當你精神病吓話
恐怖活動等坐終身啦

到家陣仲想扮烈士厄like厄金.

兩老靠你, 個妹靠你, 出黎玩寧作玉碎.

家陣龜縮淆到係被竇入面瀨曬屎跟住先上黎高登吹春.

Hi Auntie過主啦


五毛狗帶風向

Hi Auntie過主啦Z_Z Z_Z

乜向左走向右走都五毛狗
入一轉財經台先啦Seven Head
跳到頁尾