我最想講嘅,我呢d4,50歲人,就已經睇穿泛民搞咩,所以當場運動,無可避免咁有泛民滲入之後,大家喺到都聲嘶力竭叫唔好理泛民,咁最後無人聽,就預左呢場運動會點收場。。。
由今次人大委任單野,希望後生嘅睇清楚啦,泛民真係販民㗎,佢地係唔會比任何運動成功,因為成功左,佢地就無野撈,無錢搵,所以共產黨先會比佢地生存喺到,甚至民主黨仲可以入中聯辦添

後生一輩,冷靜d,除左呢次反修例之外,可以再review之前其他運動,你就知反販民嘅高登仔有無講錯。。。佢地好識搵理由搵借口,但如果細心d,佢地其實係失敗主義者,基本上做咩佢地都佢話無用,激嬲共產黨,同唔好中計
![[crash]cl](/faces/clown/crash.gif)
,而佢地提出嘅方法,就算用個春袋去諗,都知係廢嘅,偏偏佢地就只會一直堅持呢d春袋方法

一開始就Hi人勇武失民意,甚至派糾察幫手捉勇武,之後發現民意無比佢地帶到,就開始講咩和勇不分,咩兄弟爬山,兄咩弟爬山吖,兄弟你去跑山就有。到場運動散散地,就又派天師出黎捉鬼

搞到死剩嘅前線無癮唔玩,就完全變成喺泛民掌握,之後係點?!咪依家咁囉
我覺得最傻的嗎嘅,唔係樓主本住一腔熱誠嘅人,係果d仲信泛民,覺得課金比佢地就可以改變現實嘅中老年人; 而覺得最賤嘅,唔係本住好意,一開始就去批評嘅人,係果班係咁話好好好,鼓勵人出去抗爭,而自己就睇直播,一講到罷工,就咩你養我呀,唔洗供樓呀,無人去搵錢邊個課金呀,甚至咩返去睇住班藍絲同事開工都講得出口,又話咩好嬲好嬲,一要自己參與就不了,想坐享其成就係咁推人出去送頭,呢班先係賤格
最後,安慰樓主嘅說話,樓上巴絲都講左,唔再累贅。。。總之局勢變幻莫測,卒仔過左河都變大將,究竟應唔應該真主萬歲,我希望樓主三思
