唔好嚇人啦 高級果啲政府工可能係 影印仔果啲應該無問題 要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關 最多係要申報返,唔代表唔畀你續其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁 老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣 黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重 為咗幾張爛紙打人有冇off咗D樓主真心傻豬 高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人 祝你入去好好反省唔好再信兒登啦仲要攪到自己咁 我係你父母都覺得你畢 不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。 如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
其實覆巢之下 焉有完卵 出得去示威既人,都係唔肯奶共既人 遲下香港你唔奶咪一樣俾人迫走,仲用搵份好工黎嚇9人,好心啦唔好嚇人啦 高級果啲政府工可能係 影印仔果啲應該無問題 要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關 最多係要申報返,唔代表唔畀你續其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁 老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣 黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單
除左幫推,已經無野幫到你信兒登去勁痴連膿長,幫佢坐下反省下
agger 如果生活無時無刻感到壓迫,日日夜夜擔驚受怕 畀份好工你有閪用,倒不如流亡海外,做個農夫係鄉郊生活其實覆巢之下 焉有完卵 出得去示威既人,都係唔肯奶共既人 遲下香港你唔奶咪一樣俾人迫走,仲用搵份好工黎嚇9人,好心啦唔好嚇人啦 高級果啲政府工可能係 影印仔果啲應該無問題 要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關 最多係要申報返,唔代表唔畀你續其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁 老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣 黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單
告傷人其實好少事 (如果你唔係真打, 打到流曬血果時既話) 當係大家唔啱key有身體上衝突, 之後比人告之麻 不過傷人始終係唔啱, 咪當係個教訓囉 過左就冇野 有案底亦唔係咩大事
笑尹志平上身
巴閉囉,英雄主義,疊馬。真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重 為咗幾張爛紙打人有冇off咗D樓主真心傻豬 高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人 祝你入去好好反省唔好再信兒登啦仲要攪到自己咁 我係你父母都覺得你畢 不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。 如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
精人出口, 懞拎出手巴閉囉,英雄主義,疊馬。真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重 為咗幾張爛紙打人有冇off咗D樓主真心傻豬 高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人 祝你入去好好反省唔好再信兒登啦仲要攪到自己咁 我係你父母都覺得你畢 不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。 如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了事實係送頭. 勁貼下紙仔請問有乜拎野用? 除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩?? 仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻豬, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~ 傻豬
尹清都係叫我做老師咋, 朋友仔笑尹志平上身
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了人到中年, 係要識自保, 大家選擇唔同, 兄弟爬山OK? 既然年輕人選擇送頭, 做了就無怨無悔OK? 有無聽過: 我行吾天職以救同胞, 誰無一死何惜之有? 人地至死不悔, 你宜家刑都未判係度E~E~牙~牙~